השביעית של אשדוד

מכבי אשדוד כבר עם 7 הפסדים בליגה ורק עם ניצחון אחד. אשדוד קיוותה לנצח את נס ציונה בבית ולצאת מהמקום האחרון. זה נגמר בניצחון האורחת מנס-ציונה 93:69. הפסד שסיבך יותר את אשדוד.
וויטי חוסם את צ'וברביץ'. (צילום: לירון מולדובן)

במכבי אשדוד חשבו אולי יהיה נס מול נס ציונה ויצאו בזכותה מהמקום האחרון. אז חשבו. אשדוד עם עוד הפסד, השביעי במספר מתוך 8 מחזורים. היא לא הצליחה לנצל את הביתיות לנצח קבוצה "מהליגה שלה". אשדוד נוצחה 93:69, והסתבכה מאוד במקום האחרון ובתחתית.

הפתיחה הייתה כולה של האורחים, שבהובלת וויטי בהגנה ודן בהתקפה ברחו ליתרון 2:9 עד אמצע הרבע. נואה דיקרסון עלה מהספסל ועם שני דאנקים דאג לשוויון 13:13. הנטון וסטואט דגלאס צימקו אבל סל של אלבר סגר את הרבע ביתרון 19:22 לאורחים. פתיחת הרבע השני הייתה דומה מאוד לקודם. צוף בן משה קטע ריצת 1:10 בשלשהוצ'וברביץ' גילה יכולת טובה מתחת לסלים וקירב את הצהובים, אלא שהם לא מצאו תשובות להאלוול ובעיקר לקוק שתי שלשות בדרך ליתרון 35:46 בהפסקה לנס ציונה.

פישר רודף אחרי ברנדוויין (צילום: לירון מולדובן)

בניגוד לשני הרבעים הקודמים, הפעם אשדוד התחילה טוב יותר, והורידה ל-48:46 בלבד. נס ציונה חזרה. קוק פתח פער דו-ספרתי בשלשה וסל של האלוול שלח את גרינברג לפסק זמן, 54:66. דיקרסון עצר ריצת 0:7 מהקו, קוק  סגר את הרבע ביתרון 56:68 לנס ציונה. ג'וש פרואינד עלה על הלוח, אבל בצד השני לימונד וגוט המשיכו את ערב הקליעה המצוין של קבוצתם והעלו את ההפרש מעל 20, 61:82. רביב פיטשון קבע כבר יתרון 65:93, ובסיום 69:93 לנס ציונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך