מוצרים גליליים משובחים כמתנה לחג – מארזי המתנה של סינדיאנת הגליל

לכבוד החג רבים מאיתנו מעניקים ו/או מקבלים מתנות חגיגיות, בין אם בין בני המשפחה בארוחת הסדר ובין אם במסגרת מקום העבודה או בכל קונסטלציה אחרת. עבור כל מי שמחפש/ת אחר מתנת חג מעולה עם מוצרים משובחים אשר באמת ישמשו וישמחו את מי שמקבל אותה, מומלץ בחום להיחשף למגוון מארזי המתנה השונים שמציעה עמותת "סינדיאנת הגליל"
תמונה: שני בריל

אחד המאפיינים המרכזיים המייחדים את מארזי המתנה שמציעים בעמותת "סינדיאנת הגליל" הוא רמת האיכות הגבוהה של המוצרים הגליליים המשובחים שמייצרות נשות העמותה, בראשם כמובן שמן זית אורגני משובח ומומלץ ביותר. 

הזדמנות נפלאה להעניק מארז מתנה איכותי, שימושי, מסוגנן ומלא כל טוב

לשם שינוי נחמד להעניק כמתנת חג מארז מתנה לעובדים או למשפחה אשר יהיה לא רק חגיגי ומרשים, אלא גם באמת שימושי עבור כל אדם המקבל אותו. במיוחד כאן בישראל, מוצר חובה בכל בית הוא שמן זית, בו כולנו נוהגים להשתמש באופן יומיומי לצרכי תיבול, בישול וכו'.

לכן, גם אם אינכם מעוניינים לקנות מארז מתנה שלם, אלא רק להביא משהו נחמד ומתחשב לקרובים המארחים אתכם בליל הסדר, למשל, פח שמן זית גלילי משובח וזוכה פרסים מבית "סינדיאנת הגליל" יכול בהחלט להוות את המתנה המושלמת. 

וכך גם מארזי המתנה של העמותה, כאמור, המכילים במרכזם בקבוק (כמו גם כמה בקבוקים או אף מיכל גדול יותר) של שמן זית מומלץ המיוצר בגליל התחתון על ידי נשות העמותה. 

מבחר מארזי מתנה שכבר הרכיבו עבורכם בעמותה כולל אפשרויות המתאימות יותר בתור מארז מתנה לעובדים וכאלו המתאימות יותר להביא למשפחה או חברים, לכבוד החג או לכבוד כל מאורע חגיגי אחר. מלבד שמן זית אורגני תמצאו מארזים הכוללים גם ממרחים טבעיים מעולים מהגליל, דבש טבעי, סירופ חרובים אורגני, תערובת זעתר גלילית מצוינת, בקבוק יין טוב וכיוצ"ב.

בקיצור – תוכלו למצוא משהו שמתאים בדיוק עבור כל אדם עבורו אתם קונים, ובמידה ומדובר בקניית מארז מתנה לעובדים, תוכלו אף לתת להם לבחור בעצמם את סוג המארז הספציפי אותו הם מעדיפים.

על עמותת סינדיאנת הגליל

עמותת סינדיאנת הגליל פועלת מזה עשרות שנים בגליל התחתון, ומונהגת על ידי נשים אשר מייצרות בעצמן שמן זית מומלץ וזוכה פרסים, כמו גם מוצרים גליליים מקומיים נוספים.

הארגון פועל למען סובלנות ובהתאם לערכי הסחר ההוגן, וכל מוצריו מיוצרים ונמכרים לאור ערכים חברתיים חשובים אלו. גם מבחינה זו, מדובר בהזדמנות נהדרת לתרום לארגון שעושה טוב בארץ ובעולם, ובכך לקבל ערך מוסף משמעותי הנלווה למארזי המתנה לחג שנקנה.

במקום להעניק השנה שוב מארז של שוקולדים וממתקים, למה לא לנסות משהו טבעי ונעים יותר, גלילי ואיכותי במיוחד – שמן זית אורגני וזוכה פרסים בישראל, יחד עם עוד כמה מוצרים גליליים אותנטיים ומעולים של ממש? כך, האנשים המקבלים מכם את המתנה ייהנו ממנה לאורך חודשים קדימה, ולא ישכחו מכם לאחר כמה שעות ברגע שיגמרו לזלול את השוקולדים (כמו במקרה של מארז מתנה סטנדרטי).

 

חג שמח!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך