המשטרה עצרה מספר חשודים בהפעלת בתי הימורים בעיר

פעילות של משטרת אשדוד הביאה למעצרם של מספר חשודים בהפעלת מקומות הימורים בעיר. מעצרם הוארך על ידי בית המשפט המחוזי

פעילות משטרת ישראל שנערכה לפני ימים ספורים כנגד מקומות הימורים ומשחקים אסורים על פי חוק בעיר אשדוד, הביאה למעצרם של מספר חשודים. לאחר שבית משפט השלום הורה על שחרורם בתנאים, קיבל המחוזי את ערר המשטרה והורה על המשך מעצרם לטובת פעולות החקירה תוך ששיבח את פעילות המשטרה במאמץ אותו משקיעה במיגור התופעה.

תופעת מקומות, לרבות עסקים ובתי מגורים, בהם מתקיימים הימורים ומשחקי מזל האסורים בחוק, הנה תופעה כנגדה פועלת משטרת ישראל לאורך ימות השנה על מנת למגר את זאת, מחד, ולהיאבק בהשלכות הפליליות הנסמכות לפעילות פלילית זו- אלימות קשה, הלוואות ב"שוק האפור", אובדן יציבות כלכלית ועוד, בקרב אוכלוסייה נורמטיבית שעלולה בנקל להפוך לקשת יום בו בעת כש"חרב מונפת על צווארה".

במהלך השבוע החולף, בלילה שבין יום רביעי לחמישי האחרון, פעלו בעיר אשדוד בלשי המשטרה ולוחמי מג"ב של משטרת ישראל בפעילות רחבת היקף כנגד מקומות המשמשים כמקומות להימורים ומשחקים אסורים בחוק. בפעילות זאת פשטו כוחות המשטרה על 8 מקומות ברחבי העיר, בכלל זה- באזור התעשייה, אזור הטיילת, בתי מגורים ועוד, שם אותרו 32 חשודים, שחקנים ומחזיקי המקום החשודים בהפעלה וניהול מקומות אלו. כמו כן, בחיפוש במקום נתפסו עשרות מחשבים המשמשים להימורים וכסף מזומן רב בגובה עשרות אלפי ש"ח. החשודים הובאו לחקירה בתחנת המשטרה ולמחרת היום ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט של 11 מהמעורבים אך בתום הדיון בעניינם הורה בית המשפט השלום באשקלון על שחרורם בתנאים מגבילים.

ערר בהול על ההחלטה שהוגש על ידי נציגת המשטרה נידון בבית המשפט המחוזי בב"ש ביום שישי האחרון שם קיבל כב' השופט את בקשת המשטרה בערר ומורה על הארכת מעצרם של שמונה מתוך עשרת החשודים שלגביהם הוגש ערר כאמור, וזאת תוך שציין- "הצטיינה היחידה החוקרת בביצוע פעולות רבות..", ובהמשך לכך אף הוסיף- "ניכר שהיחידה החוקרת מייחסת חשיבות רבה לתיקים אלה ומשקיעה בהם מאמץ מרשים מאוד", והאריך את מעצרם עד יום שני 25.11.

במשטרה ציינו כי פעילות מעין זאת תימשך ככל שתידרש על מנת להיאבק בתופעה פסולה של הימורים בניגוד לחוק המהווים לא אחת גם פגיעה במרקם החיים ובאיכותם.

צפו בוידאו פשיטת המשטרה על המקום:

קרדיט צילום: דוברות המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך