עיריית אשדוד הודיעה "לא יתקיימו מחר לימודים – השוק העירוני מבוטל"

כפי שציפו גורמי המקצוע השונים, בעיריית אשדוד לא לוקחים סיכונים מיותרים ומחר לא יתקיימו לימודים, כמו כן השוק העירוני מבוטל. עיריית אשדוד הוציאה דגשים נוספים לגבי התקהלות, עליהם תקראו בכתבה המלאה

עיריית אשדוד הוציאה לפני זמן קצר הודעה בתום יום שלם של הערכת מצב, בהודעת העירייה נכתב "בהמשך להערכת מצב שהסתיימה הערב בהובלת ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי ובהשתתפות כלל גורמי הביטחון והחירום להלן הנחיות לשעה זו ועד להנחיה חדשה".

העירייה הודיעה כי "מחר לא יתקיימו לימודים באופן גורף בכל מערכת החינוך. כל המקלטים הציבוריים נפתחו ועומדים לרשות התושבים במקרה הצורך. כמו כן דיירים בבניינים משותפים מתבקשים לפתוח את דלתות לובי הבניין".

עוד נכתב בהודעת העירייה כי "לגבי ארועים: אסורה כל התקהלות בשטח פתוח. התכנסויות בשטח סגור מותרות עד 100 איש ובמקום בו יש מיגון תקני בלבד שיכול להכיל את כולם! השוק העירוני שתוכנן למחר – לא יתקיים".

לסיום הוסיפו בעירייה כי "גם מחר תתקיים עבודה רק במקומות עבודה חיוניים ובמקרים מיוחדים יצאו לעבודה רק במקומות בהם יש מיגון תקני. נא שימרו על הנחיות ההתגוננות בהתאם לאיזורי ההתרעה. יש להמשיך ולהישמע בכל עת להנחיות המיגון של פיקוד העורף ולעקוב אחרי העדכונים באתר העירייה. כמו כן המוקד העירוני 106 נמצא לשירותכם בכל עת ובכל נושא".

שמרו על עצמכם ועל בני משפחתכם, לילה טוב ושקט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך