איש השנה בפוליטיקה: משה בן זקן – המטאור הפוליטי האשדודי לא עוצר

משה בן זקן מסומן בשנים האחרונות כאחד הצעירים הדומיננטיים בסיעת הליכוד זה לא מקרי שלפני מספר שנים הוא נבחר כנציג הצעירים ברשימת הליכוד לכנסת, והיה רחוק 7 מקומות מהצטרפות לפרלמנט בבירת ישראל, בינתיים בן זקן ממשיך בעשייה ברמה הארצית כיועץ הבכיר של שרת התרבות והספורט מירי רגב, וגם בזירה המקומית הוא ממשיך לבלוט גם בתחום הפוליטי וגם בעזרה וסיוע למשפחות נזקקות

משה בן זקן מסומן מזה מספר שנים כאחד הצעירים המבטיחים בליכוד, וחתום על שורה של פעילויות ואירועים בזירה הפוליטית. בן זקן (34) נשוי למוריאל ואב לשלושה ילדים, גדל בבית ליכודניקי עם אבא (אליאס) שתמיד היה דמות מוערכת בסיעה הימנית, ומשם נדבק בחיידק הפוליטי. משה השתלב במהירות בסניף הליכוד בעיר, וזכה לחיבוק חם מצד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וממלא מקומו עו"ד גבי כנפו, שנחשב לדמות הכי בולטת בליכוד באשדוד. עו"ד כנפו זיהה את הפוטנציאל של בן זקן והעניק לו רוח גבית לבצע פעולות אופרטיביות גם בסניף המקומי וגם ברמה הארצית. במקביל, בן זקן אט-אט רקם לעצמו קשרים וחיבורים שהפכו אותו לאחד הצעירים הכי בכירים בסיעה. זה בא לידי ביטוי בבחירות לכנסת לפני מספר שנים, בהן בן זקן זכה במשבצת הצעירים ברשימת הליכוד. לרוע מזלו, הליכוד לא קיבל מספיק מנדטים, והוא היה רחוק רק 7 מקומות מתואר חבר כנסת.

בן זקן חיזק לאחרונה יותר ויותר את מעמדו, לאחר ש"המציא" יחד עם שני חברים נוספים את "הליכודיאדה", הפנינג שנמשך שלושה ימים באילת, המארח את כל הדמויות הבכירות בכנסת, כולל בחירות מקדימות וירטואליות, שלמעשה מסמנות מיהם הפוליטיקאים הכי אהובים על חברי המרכז. אלפי ליכודניקים הגיעו כבר ארבע פעמים ל"ליכודיאדה", ובן זקן צבר לעצמו מוניטין משמעותי בזכות ההצלחה הארגונית הזו. "זה טבעי שכל הפוליטיקאים מנסים להתחבב על משה, כדי שישלב אותם בפאנלים המובילים בליכודיאדה, כי הם מבינים שמדובר באירוע בעל ערך אלקטוראלי בלתי מבוטל. משה מנסה לכבד את כולם, וזה נותן לו נקודות זכות משמעותיות לקראת ההתמודדויות הבאות", אומר גורם בסיעת הליכוד.

בתקופה האחרונה בן זקן יוצא מהבית ברובע י"ז וחוזר לעיר הנמל בשעות הקטנות של הלילה. הסיבה – הוא מונה ליועץ הבכיר של שרת התרבות והספורט מירי רגב, וחורש עימה את הארץ לאורכה ולרוחבה. השרה רגב היא מהפוליטיקאיות שלא נחות, ומגיעה אפילו לטקס פתיחה של סניף הליכוד בירוחם… משה מגיע איתה לכל מקום, וכמובן שגם במקרה הזה, מעבר לעזרה הגדולה לשרה, הוא נחשף וזוכה לחברים חדשים במרכז הליכוד.

בן זקן נהנה מאוד מהעשייה עם השרה רגב, ולמרות שיכל להשתלב בתפקידים בכירים אחרים, הוא מתכוון לעבוד לצד השרה גם בעתיד הקרוב, בשילוב שנראה מנצח לשני הצדדים. "משה הוא סוג של בולדוזר, והוא אוהב מאוד לעבוד לצד אנשים חזקים, שלא מגיעים לחמם את הכסא אלא רוצים להראות תוצאות יום אחר יום. השרה רגב היא אחת הפוליטיקאיות החרוצות והמוערכות בליכוד, וזה ברור שהיא תהיה בצמרת הגבוהה ברשימת הליכוד בבחירות הקרובות", אומר גורם בכיר בליכוד.

כמובן שגם בזירה המקומית בן זקן מוביל פעילות למען הצעירים, ביחד עם הנהלת העיר, ולא מכבר ארגן כמה מסיבות מוצלחות מאוד, שריכזו אלפי צעירים במתחם שהוקם סמוך לשדרת מרטין בובר.
מעבר לפוליטיקה, בן זקן ממשיך להיות איש של חסד, כפי שהוא עושה למען הזולת בעשור האחרון. בן זקן הקים עם חברים נוספים עמותת חסד לזכרו של החייל שמעון דהן ז"ל, שהיה חברו הקרוב של בן זקן. מידי חג גדול משה וחבריו מחלקים מאות סלי מזון למשפחות נזקקות, והכל בצנעה תוך שמירה על כבודן של המשפחות מעוטות היכולת.

"גם השנה, לקראת ראש השנה, משה עצר לכמה ימים את העשייה הפוליטית והוביל עם חברים יקרים חלוקה של מאות סלי מזון. זה מה שמניע אותו ונותן לו דלק להמשיך בעשייה הפוליטית. הוא חייב את זה בשביל הנשמה", אומר חבר קרוב של בן זקן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך