נקודה בלי חצי

שני פנדלים, אחד לכל קבוצה, קבעו את תוצאת המשחק (1:1) בין בית"ר ירושלים למ.ס אשדוד במסגרת גביע הטוטו. התוצאה קבעה כי בית"ר היא שתהיה בחצי גמר גביע הטוטו ולא אשדוד. משחק בכורה לבלם טימותי אוואני מאוגנדה, שגרם לפנדל לטובת בית"ר.

כמה דקות לסיום המשחק בית"ר ירושלים ביזבזה עוד כמה שניות במשחק על כדור חוץ פשוט. היא ידעה למה. היתה לה טובה תוצאת התיקו, גם אם היא בבית. זה אולי מלמד הכל. מ.ס אשדוד יצאה לטדי כשהיא זוכרת, פחות מניצחון והלך חלום חצי גמר גביע הטוטו. היא לא נפלה מבית"ר במשחק טוב שלה, שהיה שקול עם הזדמנויות לשני הצדדים, אבל זה נגמר 1:1, עם פנדל לכל קבוצה, או במילים אחרות בית"ר ירושלים בחצי הגמר. אשדוד לא תהיה שם.

אשדוד פתחה בלחץ מצוין על שער בית"ר לנסות להשיג שער מהיר. בדקה ה-10 זה נראה קרוב מאוד. שגיב יחזקאל בעט כדור חזק ומתעתע מחוץ לרחבה, איתמר ניצן הדף לא טוב ובנצי מושל בעט את הריבאונד החוצה.

אבל גם בית"ר הייתה במשחק בעיקר בזכות גדי קינדה, אקס אשדוד. באחת ההתקפות (13) קינדה הוציא רוחב מצוין ופלומן המשיך פנימה. אבל השופט דוד פוקסמן קבע נבדל ומנע יתרון מוקדם לבית"ר ירושלים. בדקה ה-26 שוב קינדה מסר לאדרי שהמשיך בבעיטה חזקה לקורה של אשדוד. 5 דקות אח"כ, זה כבר קרה. הבלם החדש טימותי אוואני, שזה היה לו משחקו הראשון בקבוצה, איבד כדור בהגנה ובכדי לתקן, הכשיל את פלומן. את הפנדל בעט פלומן בעצמו פנימה 0:1 לבית"ר ירושלים ואשדוד התרחקה מחצי הגמר.

אשדוד ניסתה לחזור. שלומי אזולאי הגביה (34) כדור מצוין לשגיב גוזלן האיש החם של אשדוד בגביע הטוטו, ואיתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים, הציל שער בטוח מהראש של גוזלן. אזולאי ניסה את כוחו מ-20 מ' (דקה 37), ליד הקורה של איתמר ניצן. הקבוצות ירדו להפסקה עם 0:1 לבית"ר, במחצית שקולה ברובה, אבל בעיקר עם מחצית אחת של המארחת מחצי הגמר.

גרם לפנדל נגד אשדוד.במשחק הבכורה. אוואני.

אשדוד שוב חיפשה שער מהיר כי הייתה חייבת שניים. בדקה ה-48  בעיטה טובה של שגיב יחזקאל נהדפה בהצלחה על ידי ניצן שוער ירושלים. מושל (55), היה קרוב להשוות, אבל שוב ניצן מנע שער. אשדוד התקרבה. בדקה ה-62 זה גם הגיע ובצדק. חמודי כנעאן המחליף הוכשל ברחבה. את הפנדל בעט שובל גוזלן (מלך שערי גביע הטוטו – 4) פנימה 1:1 והכל פתוח.

מיכאל אוחנה עוד אקס אשדוד, (71) רצה לסגור עניין עם בעיטה מצויינת. אבל רועי משפתי מנע את זה בזינוק נהדר. קינדה בעט (74) לא פחות יפה ושוב משפתי היה שם. בית"ר הפעילה לחץ לכבוש ולסגור עניין. קונטה (76) פגש את הקורה. בסיום 1:1, מחמאות לאשדוד וחצי גמר גביע הטוטו לירושלים.

מ.ס אשדוד: משפתי, אספה, אוואני, ברדע (דה סילבה, 55), גיל כהן, אווסו, אבו עקל, אזולאי (כנעאן, 55) , מושל (אביב, 61), יחזקאל (דוד, 55), גוזלן (עבודי, 78)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך