מאבק על המקום בחצי הגמר בטדי ברביעי

לאחר השער שקיבלה בתוספת הזמן מול נס ציונה בשבת, חייבת מ.ס אשדוד לנצח ברביעי (20.30, איצטדיון טדי), את בית"ר ירושלים, בכדי להשאיר לה סיכוי להגיע לחצי גמר גביע הטוטו. הבלם טימותי אוואני מאוגנדה יוכל להיות בסגל, אם השחרור הבנלאומי יגיע.
אוואני במדי הקבוצה. לראשונה בסגל אשדוד.

מ.ס אשדוד תצא ברביעי למשחק ההזדמנות האחרונה להגיע לחצי גמר גביע הטוטו.

אשדוד תצא לטדי (20.30), כשהיא יכולה לחזור רק עם ניצחון אם היא רוצה להגיע לחצי. השער שאשדוד ספגה בתוספת הזמן מול נס ציונה, מנע ממנה אפשרות שגם תיקו יכול היה להספיק. אבל עתה היא חייבת לנצח בטדי ולנצח גם במשחק האחרון בגביע הטוטו מול רעננה.

מי שיהיה בסגל הקבוצה לראשונה וכנראה יקבל דקות משחק, הוא הבלם מאוגנדה, טימותי אוואני, שחתם בקבוצה באופן רשמי ביום ב'.  אוואני ערך עד כה שני אימונים עם הקבוצה. יהיה מעניין לראותו משתלב בה ובמשחק, בהנחה שהשחרור הבינלאומי שלו יגיע. מי שייבחן הוא הבלם הברזילאי ג'יאלברטו לואיס דה סילבה, שינסה להרשים. כרגע סיכוייו לא גבוהים. הבלם הקמרוני ג'רום גיהואטה, שנבחן והייתה התלבטות אם לצרפו, שוחרר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך