מ.ס אשדוד: הערכה שהבלם מאוגנדה טימותי אוואני, יגיע בתחילת השבוע

הבלם מנבחרת אוגנדה, טרם הגיע מאז חתם לפני היציאה למחנה. אחד מאשני מ.ס אשדוד שוחח עם השחקן שהודיע כי הוא מגיע בתחילת השבוע, אולי אפילו ביום ראשון. ההחלטה לגבי הבלם ג'רום גיהואטה תתקבל לאחר המשחק מול נס ציונה.
יגיע השבוע?. אוואני

האם השבוע יגיע סוף סוף הבלם מנבחרת אוגנדה, שחתם במס אשדוד?

טימותי אוואני, בלמה של נבחרת אוגנדה, חתם בקבוצה יום אחד לפני היציאה למחנה האימונים של אשדוד בסלובניה. כולם היו בטוחים שיגיע לשם, אבל בגלל בעיות אשרה הוא לא הגיע למחנה. לאחר חזרת הקבוצה ממחנה האימונים, היה אוואני עדיין מחויב לנבחרת אוגנדה ולכן עד היום הוא לא נטל חלק במשחקי הקבוצה.

אחד מאנשי מ.ס אשדוד שוחח עם אוואני והאחרון הודיע כי השבוע הוא יגיע. יש מי שאומר כי הוא יגיע כבר ביום ראשון הקרוב ויצטרף לחבריו בקבוצה. באשדוד מאוד מחכים לבלם כי ברור שצריך שחקן בעמדה הזו.

לגבי הבלם הנבחן, ג'רום גיהואטה מקמרון, ששיחק מול הפועל ת"א, הרי שההחלטה לגביו תתקבל לאחר המשחק מול נס ציונה. בקבוצה מתאמן גם בלם מברזיל ואם יוחלט לא ללכת על אוואני, הוא יקבל הזדמנות במשחק גביע הטוטו הבא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך