גוזלן בצמד הביא לניצחון צודק למ.ס אשדוד על הפועל ת"א בגביע הטוטו

ניצחון ראשון למ.ס אשדוד במשחק הראשון בגביע הטוטו 2:3 מול הפועל ת"א, לאחר שפיגרה 0:2 בחמצית. גיבור המשחק היה שובל גוזלן שכבש צמד, ונעשה עליו פנדל, והביא לניצחון. מאמן הפועל ת"א ניסו אביטן ופרסמן הורחקו בסיום.
גוזלן בדרך לראשון שלו. (צילום: טוטו פוטו)

תמיד זה טוב לנצח במשחק הרשמי הראשון. מ.ס אשדוד אירחה את הפועל ת"א למשחק ראשון במסגרת גביע הטוטו. זה כבר נראה במחצית בדרך לתבוסה, אבל זה נגמר בניצחון 2:3 של אשדוד בתוספת הזמן. צמד של שובל גוזלן שנכנס כמחליף והביא איתו ההבדל, מלמד שאפשר אולי לסמוך עליו. הוא יודע לכבוש. גול-זן.

זה התחיל גרוע. כבר אחרי 8 דקות עלתה הפועל ת"א ליתרון.  שי אליאס קיבל את הכדור באגף השמאלי חתך את ההגנה האשדודית ובישל לרז כהן, שהמשיך פנימה. גיל כהן כמעט הצליח למנוע, אבל הכדור חדר פנימה0:1.

בדקה ה-15 אשדוד איבדה שחקן משמעותי. רועי גורדנה הקפטן, הוכשל ברחבה ונפל על הכתף ונאלץ לנטוש את המשחק והובהל לבית החולים.

אשדוד ספגה את השני בדקה הגרועה ביותר שאפשר לספוג, דקה בתוך תוספת הזמן. ירין פרץ קיבל מסירה בצד ימין והגביה לנבחן פרנסיס קיירמה שנגח לפינה הקרובה – 0:2 להפועל תל אביב.

עבודי מנסה. (צילום: טוטו פוטו)

אשדוד עלתה למחצית השנייה שונה. היא החזיקה בכדור וחיפשה את השער של הפועל. בדקה ה-75 זה גם קרה. שובל גוזלן קיבל כדור ברחבה מפיראס אבו עקל, וכמו שחלוץ צריך, עשה סיבוב במקום ובעט מדויק פנימה 2:1 לת"א.

3 דקות לסיום השיגה אשדוד את התיקו. אבל הסיפור של השער היה אולי הסיפור המרכזי במשחק. זה היה כרטיס אדום כפול, לשחקן ולמאמן ופנדל! השופט אוהד אסולין שרק לפנדל אחרי שפרסמן פגע בגוזלן ברחבה. ניסו אביטן אמר כמה מילים והשופט שרק לאדום כפול לפרסמן ולאביטן. שלומי אזואלי הישווה ל-2:2.

אשדוד הרגישה שזה שלה, שהיא יכולה יותר. בתוספת הזמן היא השיגה את הניצחון. כדור קרן הגיע לשובל גוזלן וכמו שהוא יודע, המשיך בנגיעה וניצח את המשחק לאשדוד 2:3.

אזולאי לפני שכבש מהפנדל. (צילום: טוטו פוטו)

מ.ס אשדוד: רועי משפתי, זוהר סזנו (ניר ברדע, 46), ז'רום גיוטה, גיל כהן, מונטארי קמהאני, לאונרד אווסו (כנעאן, 75), רועי גורדנה (פיראס אבו עקל, 15), שלומי אזולאי, דין דוד (שובל גוזלן, 60), שגיב יחזקאל, נאור עבודי (יעקב בריהון, 63).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך