קצין הלום קרב אשדודי הטריד את בת זוגו ונשלח למעצר בית

צעיר הלום קרב מאשדוד, הטריד את בת זוגו לשעבר למרות שקיים נגדו צו הרחקה. בית המשפט התחשב בעברו ובכך שההטרדות לא כללו איומים ושלח אותו למעצר בית בלבד
אסיר אזוק באזיקים

צעיר כבן 25 מאשדוד, הטריד את חברתו לשעבר, למרות שקיים נגדו צו הרחקה ממנה. השופטת שלומית בן יצחק התחשבה בעובדה שהצעיר קצין לשעבר הלום קרב ממבצע צוק איתן ושחחרה אותו למעצר בית.

לפי כתב האישום, לפני כשנה וחצי נפרדו השניים אחרי שנה של זוגיות, על רקע התנהגותו האובססיבית של הנאשם כלפי המתלוננת. נטען כי מאז, במשך מספר חודשים, הפך הנאשם לסטוקר, ישן ברכבו מתחת לביתה, הסתתר בין השיחים, הופיע במקומות אליהם הגיעה ושלח לה אין ספור מסרונים, אף אחד מהם כאמור לא כלל איומים.

משסירב לבקשותיה שיניח לה, הוציאה נגדו בינואר האחרון צו הרחקה שאסר עליו ליצור איתה קשר מכל סוג שהוא ולהתקרב אליה למרחק 100 מטרים. אולם הנאשם המשיך להטרידה, עקב אחריה, וחזר וביקש את סליחתה. הוא נעצר ב-25 ביוני, והואשם בפגיעה בפרטיות, בהפרת צו בית משפט ובהטרדה באמצעות מתקן בזק.

ב-2 ביוני התקיים דיון בבקשה להארכת מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים, ועו"ד ליה הרצוג מהפרקליטות הבהירה כי שחרורו יסכן את המתלוננת, שגם כך הפכו חייה לגיהנום. בנוסף, טענה, יש ללמוד על רמת מסוכנותו הכללית מהעובדה שהפר צו בית משפט.

השופטת התחשבה בעברו כקצין, ובטענות ההגנה כי ההטרדות לא כללו איומים ושחררה אותה כאמור למעצר בית בלבד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך