נהגת שודים: נתפסה 6 פעמים נוהגת ללא רישיון נהיגה

תושבת אשדוד מתקשה להיפרד מההגה, ונהגה ב-6 מקרים שונים ללא רישיון נהיגה בתוקף. בית המשפט הטיל עליה עונש מרתיע: 7 חודשי מאסר על תנאי, ופסילת רישיון נהיגה למשך שלוש שנים

תושבת אשדוד, בשנות ה-50 לחייה, לא תוכל לשבת מול ההגה בשלוש השנים הקרובות, אלא אם מדובר במכוניות מתנגשות בלונה-פארק… הנהגת הורשעה בעבירות של נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ללא ביטוח ונהיגה ללא רישיון נהיגה תקף, ולקינוח שימוש במכשיר הפלאפון בזמן נהיגה.

מדובר בעבריינית תנועה סדרתית, ולאחר שהוציאה את רישיון הנהיגה בשנת 85', נתפסה 6 פעמים כשהיא נוהגלת ללא רישיון בתוקף. לאחר שהעניין הובא בפני השופטת נגה שמואלי-מאייר בבית משפט השלום לתעבורה באשדוד, שני הצדדים הגיעו להסדר טיעון, לאחר שהנהגת הודתה בסעיפים שיוחסו לה. לאחר מכן היא נשלחה לאיבחון בשירות המבחן, ומהתסקירים עולה כי ההליך המשפטי שעברה לאחרונה השפיע עליה, והיא אף ביקשה לקבל עזרה טיפולית. שירות המבחן המליץ שלא לשלוח את הנאשמת מאחורי סורג ובריח, ולהמיר את עונשה לעבודות שירות.

השופטת שמואלי-מאייר פסקה בגזר דינה: "בבואי לגזור את דינה של הנאשמת, נתתי דעתי לשיקולים לחומרה ולשיקולים לקולא. מחד, לחומרת העבירות ונסיבותיהן, לכך שמדובר בנאשמת אשר וותק הנהיגה שלה הוא משנת 85', ולחובתה 18 הרשעות קודמות, ביניהן 6 הרשעות בגין נהיגה ללא רישיון נהיגה תקף. מנגד, נתתי דעתי לנסיבותיה האישיות של הנאשמת, כפי שפורטו בהרחבה בתסקירי שירות המבחן, לאחריות שנטלה ולחרטה שהביעה. כמו כן נתתי דעתי להסדר הטיעון שנרקם בין הצדדים".

השופטת שמואלי-מאייר גזרה עליה מאסר על תנאי לתקופה של 7 חודשים, פסילה מלהחזיק רישיון נהיגה לתקופה של 36 חודשים, ביצוע עבודות לתועלת הציבור בהיקף של 150 שעות בעמותת "ידיד" באשדוד בתפקיד של סיוע כללי, וכן קנס בסך 700 שקל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך