החרדי מאשדוד רצה לבלות עם נערת ליווי, ונעקץ ב-17 אלף שקל

נוכל סדרתי החליט להתלבש על חרדי מאשדוד, שחיפש לעצמו בילוי מפנק עם נערת ליווי. מסתבר שהרצון להתהולל עם צעירה, עלה לחרדי הנשוי בעוגמת נפש, באיומים ובפגיעה בכיסו, לאחר חקירה מאומצת הסוחט נעצר והוגש נגדו כתב אישום חמור

חרדי מאשדוד לא הכיר את ההיסטוריה של נוכל סדרתי, נפל ברשתו, ולא רק שהפסיד 17 אלף שקל, אלא גם עבר עוגמת נפש, איומים ולחצים בלתי פוסקים. מדובר בנוכל שעקץ לכאורה לאורך השנים כמה וכמה חרדים, בכמה ערים בארץ, וגם מעבר לים. מחומר החקירה עולה כי מדובר בנוכל שעקץ אנשים בבני ברק, בבית"ר עילית, וגם בברוקלין". החשוד אף ריצה בעבר 2 חודשי מאסר בפועל בגין מעשיו. כמו כן, כנגד הנאשם תלוי ועומד כתב אישום בבית משפט השלום בת"א בעבירות של קשירת קשר לפשע, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף בנסיבות מחמירות ועוד.

לאחרונה החליט הנוכל להתלבש על חרדי מאשדוד. מדובר בש', גבר נשוי, שחיפש לעצמו בילוי עם אישה יפה וחושנית, והניסיון הזה נגמר בבכי רע מבחינתו של החרדי המתגורר ברובע ז'. מכתב האישום עולה כי "הנאשם היה אמור לשהות במעצר בית מוחלט בבני ברק, ובפיקוחם הצמוד של ערבים שנקבעו, תוך שהותר לנאשם לצאת להתאווררות ברדיוס 500 מטר מכתובת מעצר הבית. הנאשם הפר את תנאי מעצר הבית שנקבעו בעניינו, עת נהג ברכב בעיר תל-אביב, והיה מעורב בתאונת דרכים בעטיה נפסל ע"י קצין משטרה מלהחזיק ברישיון נהיגה. המתלונן ש' הינו תושב העיר אשדוד המשתייך לעדה החרדית בעיר, אשר כשנה טרם האירועים, נוצר קשר בינו לבין הנאשם, קשר אינטרנטי במסגרת שיחות צ'אט באתר של פורטל וואלה "בחדר חרדים". במסגרת שיחת הצ'אט הראשונה, פנה הנאשם למתלונן בבקשה שיפרוט עבורו צ'קים, ולכך סרב המתלונן וכן נסובה השיחה בין השניים אודות התעניינותו של המתלונן בקיום יחסי מין עם אישה מחוץ למסגרת נישואיו".

בכתב האישום מגולל המשך הקשר בין השניים: "לאחר חליפת הודעות טקסט ושיחות טלפון בין הנאשם למתלונן, אודות זהות הבחורה והתעריף שישולם בעבור הבחורה, הודיע הנאשם למתלונן כי הצליח לארגן לו בחורה לצורך קיום יחסי מין וכי המפגש עמה יעלה למתלונן 1,500 שקל. בהתאם לסיכום, הגיע המתלונן לעיר בני ברק, והנאשם אסף את המתלונן ברכבו והובילו אל בניין בעיר בני ברק, שם אמורה הייתה להמתין למתלונן הבחורה. באותו מעמד קיבל הנאשם מידי המתלונן 1,600 שקל במזומן עבור המפגש המתוכנן עם הבחורה.
בהתאם להנחיות הנאשם, פנה המתלונן לבניין ולדירה אליהם כיוונו הנאשם, והקיש בדלת הדירה ומשלא נענה שב והתקשר לנאשם אשר הנחה את המתלונן להוסיף ולהמתין. משחלף זמן ולא היה מענה בדירה, שב המתלונן ופנה לנאשם בבקשה שיחזיר לו את הכסף ששולם לנאשם עבור המפגש המיני שלא התממש, ובתגובה הגיע הנאשם אל המתלונן אסף אותו ברכבו והבטיח למתלונן פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה למתלונן, בדמות מפגש מיני עם בחורה בעיר אשדוד והסיע את המתלונן לעיר אשדוד ברכבו".

השניים הגיעו לאשדוד, סמוך לחוף הים, שם החשוד שלף אולר, על פי המופיע בכתב האישום, והודיע לש' החרדי: "אני ראש צוות במשמרת הצניעות, אתה החייב לעזוב את הצ'אט, תביא לי את הפלאפון שלך, וגם תעביר לי 10,000 שקל, כדי שאשלם עבור 4 חברים נוספים ממשמרת הצניעות, שצריכים להגיע בכל רגע להרביץ לך".

ש' החרדי התחנן בפני הנאשם שיעזוב אותו לנפשו, וגם הסביר לו שאין לו אפשרות לארגן כרגע את הכסף המזומן. הנוכל הסדרתי גילה יצירתיות, וביקש ממנו לפרוט 2 צ'קים בסכום כולל של 3,800 דולר, בסניף להמרת כספים בעיר הנמל. ש' הבין שאין לו ברירה אחרת, ואכן פרט את הצ'קים, ותמורתם קיבל למעלה מ-17 אלף שקל. באותם שלבים הנאשם איים על ש', כי אם יסטה מהסיכום ביניהם, כל החומר המוקלט שכביכול יש בידיו, יועבר לחמו ולקרובי משפחה נוספים של אשתו.

יממה לאחר מכן מצפונו של ש' החרדי לא היה רגוע, הוא ניגש לסניף להמרת כספים, והסביר לבעלים כי כנראה מדובר בצ'קים מזוייפים, ומשם מיהר להגיש תלונה במשטרה נגד הנאשם, שאותר ונעצר. הוא מואשם בסחיטה באיומים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, החזקת סכין שלא כדין, הפרת הוראה חוקית ונהיגה בפסילה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך