הזמרת ירדנה "רצה" לעוד אלבום שירים

הילדה הקטנה בת ה-4 שגדלה באזור ח' באשדוד והעבירה את רוב ילדותה באשדוד, ידעה שיום אחד היא תגיע לבמות. בימים אלה הזמרת ירדנה, שנמצאת לקראת הפקת אלבום שירים שני, לאחר האלבום הראשון שלה "רצה", שאת רובו כתבה, מגיעה לבמות ברחבי הארץ ותסגור מעגל קטן משלה כשתתארח ב-25.7 באולם 'מונארט' בהופעה ייחודית שלה

כשהיא הייתה רק ילדה קטנה, באשדוד, ברובע ח', לשם עלתה כעולה חדשה והיא רק בת 4, עם משפחתה מגיאורגיה, היא נהגה לעמוד מול המראה ולשיר. היא אהבה את מה שראתה. כבר אז היא הבינה, היא תהיה זמרת. היום הזמרת ירדנה עושה את זה בגדול, היא לקראת הקלטת האלבום השני שלה. האלבום הראשון שלה "רצה", על שם השיר הבולט באלבום, מצליח, נמכר והיא מופיעה במקומות רבים. ב-25.7 היא תחזור לכאן, תסגור מעגל קטן משלה כשתופיע באשדוד באולם 'מונארט'.

ירדנה בעלת הקול הייחודי: "אני שרה מילדות. מילדות הייתי עושה הופעות משלי, הופעות דמיוניות. מה שהתחיל מדמיוני הפך למציאותי. ידעתי שזה יקרה יום אחד".

ירדנה היא זמרת פעילה בארץ 7 שנים באופן מקצועי. בתקופה הזו היא הצליחה לקבע את המעמד כזמרת והיא חברה ב'אקו"ם' ו'באשכולות', שני גופים ששומרים על זכויות האמנים. שני גופים מרכזיים של האמנים המוכחים שלנו.

לפני קצת יותר משנה הוציאה את אלבום הביכורים הראשון, "רצה" שמו. ירדנה הבינה שהיא צריכה לאגד את כל היצירות שלה באלבום. הגיע הזמן מבחינתה. היא הרגישה בשלה לכך. ירדנה: "לפני כשנה הוצאתי את אלבום הבכורה שנקרא 'רצה'. רוב השירים באלבום הם פרי עטי מלבד שני שירים ששותף להם אבי מסיקה. אבי כתב את 'רצה' ו'כל הלילה' והוא אחראי על עיבוד השיר 'אני כאן', המילים והלחן שלי. יתר האלבום הוא אני. שמתי את האני שלי בתוכו". האלבום הזה נמכר בחנויות המוזיקה המובחרות, מה שממקם את ירדנה במקום הראוי לה. הפריצה הגדולה שלה היא עניין של זמן.

 

איזה סגנון המוזיקה שלך?

"אני למעשה שולטת בהרבה סגנונות מוזיקליים. אני מתחברת הכי הרבה למוזיקת פופ. האלבום 'רצה' הוא אלבום בסגנון פופ, אבל יש בו גם נגיעות של דאנס וטכנו. אבל לא מדובר בסגנון אחד בלבד. האלבום 'רצה' אוצר בתוכו גם רגש ורוחניות שקיימים בי. כל שיר מבטא פן אחר של האישיות שלי, של ירדנה. לכן הוא נוגע ברבים. אני רואה את זה בהופעות ובקניית האלבום שלי. אם צריך לסכם את זה אז הרוב המוחלט הוא קהל היעד שלי בגלל הרבגוניות המאפיינת אותי וזה משתקף באלבום".

השיר שלה מהאלבום, 'רצה' מבטא למעשה את הרצון שלה להצליח בעולם, הרצון הזה ל'רוץ', להגשמת החלומות שלה. לרוץ אל העולם, לחלוק אתו את המוזיקה, את מה שיש בתוכה לתת. "אני רצה אל העולם, כובשת את כולם. זה היה הרצון תמיד. אני אדם שיודע ואוהב להשיג את היעדים והמטרות", היא אומרת.

היום יש רבים שמקצרים את הדרך הארוכה והבשלה יותר שירדנה עוברת. רבים מגיעים לתוכניות מוזיקה בריאליטי ונכנסים מיד לתודעה ולמיינסטרים. ירדנה לא רוצה שום קיצורי דרך "בריצה" שלה אליכם.

למה את לא מנסה תכניות ריאליטי?

"אני לא מתחברת לקונספט הזה כי כל העולם כבר שם. אז איפה הייחוד שלי כאומנית? איפה אני אביא את עצמי? כל העניין הוא להתבלט, לא להיות עוד אחת. אני לא מתחברת. לא יודעת כמה זה יכול לתרום לי. אני עושה את הדברים בדרך שנכונה לי. אני בסופו של דבר הולכת לפי התחושות שלי ואני לא עושה דברים שאני לא מרגישה שהם יכולים לתרום לי. לא חושבת שריאליטי מהסוג הזה יכול לתרום לי בשלב הזה, אבל לא שוללת אפשרויות של ריאליטי מסוג אחר שלא קשורות למוזיקה".

אז מה החלום?

"החלום הגדול שלי, אחת התפילות המרכזיות שלי היא להיות זמרת מצליחה בכל העולם, שזה באמת משפט שליווה אותי מגיל קטן. החלום הזה עדיין ממשיך והוא בוער בי. אני עושה כל דבר אפשרי לרצות את הרצונות שלי. קיים בי הדחף הזה לחלוק עם העולם את מה שיש בי באמצעות השירה שלי. אני לא רוצה שזה יהיה משהו פרטי. אני רוצה להפיץ את תורתי שזאת המוזיקה שלי ושכל העולם יכיר אותי".

בימים אלה עובדת ירדנה כאמור על הפקת אלבום חדש, הפעם בלועזית כי היא מכוונת כמו שאמרה, לעולם כולו לא רק אלינו פה לארץ. השיר הראשון באלבום שיוקלט בקרוב, מבחינת ירדנה מגיע עמוק מתוכה: "השיר הראשון הוא למעשה מסמל את הזהות האמתית שלי כזמרת מבחינתי על הפלנטה. השיר ייקרא UPQ והוא למעשה ראשי תיבות ויש בו הרבה ממני, אבל לא רוצה לחשוף יותר פרטים כרגע ויש למה לחכות. האלבום ייקרא 'ירדנה'. היא בחרה לקרוא לאלבום על שמה, ובכך להיצמד למסורת שדבקה באייקונים גדולים כמו אלביס פרסלי, חוליו, דיאנה רוס ואחרים שעשו זאת לפניה ובסופו של דבר הטביעו את חותמם בעולם. ירדנה: 'האלבום השני מסכם את הייעוד שלי בעולם"

והייעוד הוא?

"להיות זמרת מצליחה ומפורסמת בכל העולם. בשלב הזה של הקריירה אני מרוצה כי הפצתי את הדיסקים, הם נמכרים בחנויות, אני מופיעה, יש לי קהל. אני מקבלת אהבה וזה מה שצריכה זמרת. עכשיו נותר להגדיל את החשיפה".

ב-25.7 תתקיים הופעה במרכז התרבות מונארט כשבשעה 20.00 תתאפשר פתיחת דלתות ובשעה 21.00 תחל ההופעה. ניתן לרכוש כרטיסים במחיר מוזל במכירה מוקדמת: דרך הערוץ הרשמי ביוטיוב תחת השם ירדנה באנגלית YARDENA כמו גם בטלפון: 0533371172 או באתר בכתובת: YARDENARATSA.SIMPLESITE.COM

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך