מנהל המדיה של אדומים אשדוד נפגע בתאונת דרכים

הבוקר, חמישי, לוחמי האש חילצו לוחמי האש חילצו הבוקר שני נפגעים שנלכדו ברכבם עקב תאונה חזיתית בצומת בני גלים. מסתבר כי אחד מהם הוא אבישי אפטקר, ממנהלי המידה של אדומים אשדוד.
מנהל המדיה של אדומים אשדוד נפגע בתאונת דרכים
אבישי אפטקר

אבישי אפטקר, ממנהלי המדיה של הפועל אדומים אשדוד נפגע הבוקר, חמישי בתאונה חזיתית, הובהל לבית החולים ונותח.

לוחמי האש חילצו הבוקר שני נפגעים שנלכדו ברכבם עקב תאונה חזיתית בצומת בני גלים. שני הנפגעים פונו לאחר החילוץ לטיפול רפואי. שניהם במצב בינוני. מסתבר כי אבישי הוא אחד מהם הוא אבישי שמשמ בצוותא עם רז בנימין כמנהלי המדיה של אדומים אשדוד. בקבוצה גילו דאגה רבה לאבישי שנותח בידו וחלק מהם מיהרו לבדוק מה איתו.

זירת התאונה (צילומים: דוברות כבאות והצלה תחנה אזורית אשדוד)

דובר כבאות והצלה תחנה אזורית אשדוד מסר: " צוותים יצאו לדיווח לתאונת דרכים חזיתית עם לכודים בכביש הכניסה לאשדוד בצומת ניר גלים .כאשר הגיעו למקום הבחינו בשני כלי רכב ובכל רכב לכוד במצב בינוני. לוחמי האש בפיקוד של להב אלקנה ביטון החלו בפעולות חילוץ בשילוב כוחות רפואה מאחר והם היו זקוקים לטיפול מייצב במקביל לחילוץ. לאחר דקות ארוכות של מלאכת חילוץ ובהתחשבות שמדובר ברכב היברדי , לוחמי האש הצליחו לחלצו והעבירו אותם לגורמי הרפואה" .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך