ברצלונה עקבה אחרי שני הגנאים שמ.ס אשדוד החתימה

מסתבר כי סקאוט של ברצלונה הגיע לגאנה וראה את השניים משחקים. הוא העביר את המידע לברצלונה והשניים סומנו. השניים משחקים באותה הקבוצה בה שיחק ליאונרד אווסו, שחקנה של מ.ס אשדוד. אווסו היה קפטן הקבוצה.

סקאוטים של ברצלונה, אחת מהקבוצות הטובות ביבשת אירופה, עקבו אחרי שני שחקני הרכש החדשים של אשדוד מונטרי קמאהני (19) בסמואל אלאבי (19) הגנאים, שצורפו היום, רביעי.

מסתבר כי סקאוט של ברצלונה הגיע לגאנה וראה את השניים משחקים. הוא העביר את המידע לברצלונה והשניים סומנו. במ.ס אשדוד מיהרו עוד לפני שברצלונה תיכנס לתמונה וצרפו את השניים.

מונטרי קמאהני (19) הוא בלמה ומגינה של נבחרת גאנה עד גיל 20 ושל סמואל אלאבי (19) קשר גנאי .שני השחקנים נרכשו מהמועדון הגנאי Dreams FC. אגב השניים משחקים באותה הקבוצה בה שיחק ליאונרד אווסו, שחקנה של מ.ס אשדוד. אווסו היה קפטן הקבוצה.

קמהאני ששיחק בקבוצת Dreams FC, פתח בכל משחקי נבחרת גאנה באליפות אפריקה עד גיל 20 שנערכה השנה. אלאבי היה ממצטייני טורניר Viareggio היוקרתי והגיע עם קבוצתו לשלב רבע הגמר.

בנושא אחר, שמו של השוער רון שושן ששיחק בעונה החולפת בהפועל עפולה עלה במ.ס. אשדוד. זאת במידה ויואב ג'רפי יעזוב בסופו של דבר להפועל ת"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך