קורע לב: אלפים הגיעו ללוות את שרה כלפון ז"ל בדרכה האחרונה

עיין לא נותרה יבשה במהלך הלוויה קורעת הלב שנערכה היום בצהריים לשרה כלפון ז"ל, שרה שהייתה לאחת הדמיות הבולטות בעיתון "המגזין" במשך שנים רבות, נפטרה ביום שבת לאחר רשלנות רפואית חמורה
קורע לב: אלפים הגיעו ללוות את שרה כלפון ז"ל בדרכה האחרונה

הבוקר פרסמנו כי אבל כבד ירד על העיר אשדוד עם הידיעה על מותה של שרה כלפון, כאשר בחודש הבא היא הייתה אמורה להיות בת 50. שרה הייתה מהדמויות המזוהות ביותר עם עיתון ״המגזין״, והייתה אשת המכירות המובילה בעיתון לאורך שנים ארוכות ובמשך יותר משנה כיהנה כמנכ״לית העיתון. היא זכתה להערכה גדולה על עשייתה המקצועית.

לפני מספר שנים חלתה במחלת הלוקמיה ולאחר מאבק ממושך הצליחה להתגבר על המחלה הקשה. לפני שנה ותשעה חודשים נכנסה לניתוח מעקפים שעבר בהצלחה, אך רשלנות רפואית חמורה גרמה לה לנזק בלתי הפיך. מכונת ההנשמה לא חוברה לחשמל ושרה הייתה דקות ארוכות ללא נשימה, מה שגרם לנזק רפואי בלתי הפיך ומאז הייתה בתרדמת.

עצוב: שרה כלפון, מהדמויות המזוהות ביותר עם עיתון ״המגזין״, הלכה לעולמה
שרה כלפון ז"ל

היום בשעת צהריים הובאה שרה לקבורה בבית העלמין באשדוד, כאשר למקום הגיעו אלפי בני אדם, חברים קרובים ורחוקים, בני משפחה וסתם אנשים ששמעו על האישה המיוחדת ורצו לחלוק לה כבוד אחרון, במהלך הלוויה ספדו לה בני משפחתה ועיין לא נותרה יבשה במקום.

דוד אח של שרה ז"ל ספד לאחותו ואמר "תמיד היית שם בשביל כולם, בכל עזרה, מצוקה וצרה, בכל פינה שרק התבקשת. האנרגיות והמורל שלך היו חלק בלתי נפרד ממך. את מודל לחיקוי ודמות נערצת לכל אישה באשר היא. כמה נלחמת לזכות בתואר אימא וכמה נלחמת להיות האימא הכי טובה שיש. וכמו כל דבר שנגעת בו, גם את זה עשית בראייה אופטימית ובאהבה אינסופית".

פנינה אחותה של שרה ז"ל ספדה לה ואמרה "שמונה חודשים היית תלויה בין שמיים לארץ. את רצון האל אנחנו מקבלים באהבה, אמנם רצינו אותך שרה לעוד הרבה שנים…אפילו 50 שנה עדיין אין לך. כל חייך עשית הפקות גדולות וגם היום ביום לכתך בחרת להיקבר ביום ירושלים – מי יכול לשכוח את התאריך הזה או אותך, "להיות בשמחה" – היה המוטו של חייך, את מי לא הצחקת, למי לא העלית חיוך? לכולם".

פנינה הוסיפה ואמרה "השארת מזכרת יקרה את ילדייך אפיק ומיתר, וכמו שצעקת ביום שגילינו את הלוקמיה: "פנינה תשמרי עליהם, תשמרי עליהם!". ילדייך הם ילדיי, אשמור עליהם מכל משמר, כל זמן שיש נשמה באפי".

צילום תמונה ראשית: באדיבות אורי קריספין – אשדודנט

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך