ריפוד רהיטים – רגע הקסם של העיצוב

סלון, פינת אוכל, כסאות מטבח, פינות ישיבה לגינה, ספות, כורסאות, הדום, כסא בטיחות ואפילו קירות – כל אלה עשויים להזדקק מעת לעת לריפוד חדש, על מנת לשמור על המראה החיוני שלהם. בעידן בו רבים בוחרים להחליף את הרהיט כולו כאשר הריפוד שלו מעט נשחק, חשוב להזכיר שכמעט בכל סוג של רהיט, הריפוד בו עושים שימוש ועיצוב הריפוד על גבי הרהיט, הוא הוא שעושה את הקסם ומעניק לרהיט את הנופך העיצובי שלו, וזאת סיבה מספיק טובה לחשוב על ריפוד הרהיט מחדש במקום להשקיע כסף רב בקניית פריט חדש.
ריפוד

לא כולם זורקים וקונים

אי אפשר להתעלם מזה, בתרבות בה אנו חיים כיום, ההעדפה השכיחה ביותר סביב חידוש רהיטים ישנים היא פשוט לזרוק את הרהיט הישן ולקנות במקומו רהיט חדש לחלוטין. אלא שאם בוחנים את הדברים יותר לעומק, מגלים מידע חדש שיכול לעניין כל אחד מאיתנו. מרבית האנשים שבוחרים באפשרות של זריקת הרהיט הישן והבאת רהיט חדש במקומו הם אנשים שגם כך אינם משקיעים בעיצוב הבית. עבורם, ההחלטה על רהיט חדש היא אינה החלטה הכרוכה במחשבה ובתכנון ולכן קל מאוד להיפטר מהקיים ולהביא משהו חדש.

אנשים שדווקא כן מקפידים על עיצוב הבית ונחשבים לבעלי טעם וסגנון, יודעים עד כמה כל בחירה שהם עשו בתהליך עיצוב הבית היא בחירה שהושקע בה זמן רב ומחשבה רבה, ועד כמה חשוב לשמר את התוצאות שלה. אנשים אלה דווקא כן נוטים להשתמש בשירותי ריפוד כדוגמת אלה http://www.ripod.co.il, בכדי לחדש את מראה הרהיט ולעיתים להעניק לו מראה חדש לחלוטין שישנה לחלוטין את ההתכתבות העיצובית שלו עם סביבתו.

למה לרפד ולא לקנות חדש?

הריפוד הוא המרכיב הבולט והחשוב ביותר בכל רהיט מרופד, ובאמצעותו ניתן לשנות לחלוטין את מראה וסגנון הרהיט כולו. באמצעות ריפוד מחדש של הרהיטים שלכם תוכלו להעניק לבית מראה חדש לחלוטין, להפוך כסא ישן ומוזנח לכסא מיוחד וייחודי שלא קיים בשום מקום אחר, ולעצב למעשה את ביתכם על פי סגנון ייחודי לכם, על פי טעמכם ובעיצוב שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. את כל אפשרויות הריפוד שעומדות בפניכם, ויש לא מעט כאלה, תוכלו למצוא באתר http://www.ripod.co.il, שם תוכלו גם ללמוד כיצד מתרחש הקסם של הריפוד, בין שמדובר בריפוד של ספה ישנה, בין שמדובר בריפוד של כסא משנות השבעים ובין שמדובר בפינת ישיבה לגינה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך