למה צריך לסרוק תמונות?

בכדי להבין מדוע חשוב וצריך לסרוק תמונות מודפסות, צריך רק להיזכר מדוע צילמתם את אותן תמונות מלכתחילה. עשיתם את זה בכדי לתעד רגעים יפים או חשובים בחיים, בכדי שתוכלו להיזכר בהם בעוד שנים רבות ובכדי לשמר את אותם רגעים גם לטובת הדורות הבאים שיבואו אחריכם. כשאתם משאירים את אותם רגעים מודפסים על גבי נייר, אתם מכריעים את גורלם עם תקופת פג תוקף של כמה עשורים ועם שחיקה רציפה ומתמדת באיכות שלהם ואולי גם בשלמותם. סריקת תמונות מאפשרת לכם לשמור על כל אותם רגעים בפורמט דיגיטלי שיעמוד לרשותכם לנצח וגם יהיה זמין לצפייה בכל עת ומכל מכשיר בלחיצת כפתור אחת.
סריקת תמונות

מורכבות חייהן של תמונות מודפסות

כל הרגעים החשובים, המרגשים והמשמחים של חייכם שמורים היכן שהוא בתוך ארגז בבוידעם, מודפסים על גבי נייר עבה. כל עוד התמונות נמצאות שם בתוך הארגז תוכלו להבטיח את אורך חייהן של התמונות לכמה עשורים טובים, אבל לא בשביל זה צילמתם את התמונות מלכתחילה. מלכתחילה המטרה הייתה לתעד את הרגעים היפים כדי שתוכלו לצפות בהם, להיזכר בהם ולשמוח מהם מתי שרק תחפצו בכך. בכל פעם שאתם מוציאים את התמונות מן הארגז וצופים בהן, אתם מסתכנים בקריעת התמונה, באובדן התמונה, בשריטת התמונה ובשחיקה של המבנה הכימי של התמונה. אם הייתם משתמשים בתמונות הללו כפי שבאמת הייתם רוצים וצופים בהן בתדירות גבוהה, הן לא היו מחזיקות מעמד לאורך שנים רבות.

לתמונות מודפסות אין גיבוי ואין תחליף. מרגע שהתמונה נקרעה, אבדה, נשרטה, דהתה או התעוותה, אין שום דרך לתקן אותה ואין שום גיבוי שיחליף אותה. סריקת תמונות מפורמט נייר לפורמט דיגיטלי מאפשרת לכם לשמור על התמונה לנצח בשיא האיכות שלה, ללא חשש לאובדן, קריעה או שחיקה. תוכלו לגבות את התמונה בכמה עותקים שתרצו, אך חשוב מזה, תוכלו לצפות בה בכל הזדמנות על מסך הטלפון הנייד, על מסך המחשב בית ואפילו על מסך הטלוויזיה בערב משפחתי נעים.

למעשה, את התמונות הסרוקות שלכם תוכלו לעלות לאחסון בענן ולשתף אותן עם כל מי שרק תרצו. כניסה לקישור שתספקו לחברים ובני משפחה, תאפשר להם לצפות בתמונות מכל מקום באמצעות האינטרנט ואפילו לשמור אותן לעצמם. המטרה שלנו היא לא רק לשמור על התמונות שלנו, אלא קודם כל לצפות בהן, להשתמש בהן וליהנות מהערך שיצרנו ברגע שצילמנו אותן. סריקתן לפורמט דיגיטלי תאפשר לכם להשיג את כל המטרות הללו, לכם ולדורות הבאים שיבואו אחריכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך