"אף פעם לא קיבלתי המון מתנות״

אתמול פורסם 'באשדוד אונליין', סיפורה של ילדה בת 7 מאזור ח' בעיר,שחחגה את יום הולדתה וכל חלומה היה עוגת יומולדת ובלונים, כמו כל ילדה בגילה. אבל למרבה הצער ,אמה לא יכולה הייתה להרשות לעצמה לקנות לה. הסיפור ריגש מאות מתושבי העיר שנרתמו לחגוג לה. רוני סאיג הפעיל החברתי שארגן הכל עבורה הילדה: "מי יתן ונדע להוסיף ולהוציא את הטוב שבנו. אכן אמש היו דמעות, אבל הפעם דמעות של אושר..."
"אף פעם לא קיבלתי המון מתנות״

כל מה שהיא רצתה זה לחגוג את יום ההולדת השביעי שלה עם עוגה ובלונים. זה היה חלומה של ילדה מאוזר ח', שסיפורה המרגש פורסם 'באשדוד אונליין'. אמה של הילדה לא יכולה הייתה להרושת לעצמה את זה, והסיפור הזה נגע למאות של תושבי העיר שהחליטו לעזור.

"אף פעם לא קיבלתי המון מתנות", אמרה הילדה בזמן שנדהמה מכמות המתנות, הבלונים וכן…עוגות יומולדת שהביאו לה. הסובבים אותה לא עמדו בזה ופרצו בבכי מהתרגשות.

רוני סאיג הפעיל החברתי שארגן הכל עבור הילדה: "בשם הילדה ומשפחתה, אני רוצה לומר תודה לעשרות מתושבי ותושבות העיר, בעלי עסקים, אשר נרתמו מייד לעזרה. יעידו על כך שפע המתנות, העוגות, החטיפים, ההפתעות אשר נאספו למען חגיגות יום ההולדת של ילדה. או במילותיה של ילדה אשר חגגה אתמול יום הולדת והיא רק בת שבע ״וואו…אף פעם לא קיבלתי המון מתנות״ מי יתן ונדע להוסיף ולהוציא את הטוב שבנו. אכן אמש היו דמעות, אבל הפעם דמעות של אושר…"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך