ד"ר לסרי: "אנא, שמרו על עצמכם. הנחיות ההתגוננות מצילות חיים"

ד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר, במסר לתושבי אשדוד, בעקבות מטח הרקטות על העיר. ד"ר לסרי: "הסבירו לכל בני המשפחה כי כיפת ברזל לא מבטיחה הגנה מלאה, אבל משמעת ברזל מצילה חיים".
ד"ר לסרי נואם

בשעה האחרונה נורו על אשדוד למעלה מ-30 טילים. רובם יורטו ע"י כיפת ברזל. לצערנו היו גם נפילות טילים בהם נהרג תושב העיר ויש לנו מספר פצועים ונזקים לרכוש. אנו משתתפים בצער המשפחה ושולחים תנחומינו בשם התושבים, ומאחלים לפצועים החלמה מהירה.

ראש העיר עם אנשי פיקוד העורף. (צילום: עיריית אשדוד)

אני רוצה לשוב ולבקש מכם: אנא, שמרו על עצמכם. הנחיות ההתגוננות מצילות חיים. הסבירו לכל בני המשפחה כי כיפת ברזל לא מבטיחה הגנה מלאה, אבל משמעת ברזל מצילה חיים.אנו מחזקים את חיילי צה״ל וחיילי כיפת ברזל שעושים עבודה נהדרת.

זכרו, אזור האזעקות באשדוד הוא "לכיש 271". ככל שיהיו שינויים נעדכן אתכם. בכל שאלה, מוקד 106 עומד לשירותכם.

בינתיים צוות משימתי מיוחד המורכב מראשי המנהלות וצוותי תחזוקה של עיריית אשדוד כבר טיפלו בזירה בה נפלה הרקטה ולהחזיר אותה כמה שיותר מהר למצב הקודם .  במקום פעלו כלי עבודה שמנקים את הזירה ומנוף שפינה את העץ שקרס וכלים נוספים . ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, הנחה לפעול במהירות בזירה ולסיים את הטיפול במהירות המרבית .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך