מרטין בוקסדורף- לקחת משכנתא בבנק, משכנתא שנה וחצי אחרי הפטר

אחד הדברים הכי מסובכים שיכולים להיות בעולם המשכנתאות זה לקבל משכנתא אחרי פשיטת רגל. כל הדברים האחרים מתגמדים לעומת האתגר לקבל משכנתא אחרי פשיטת רגל
martin

כדי לקבל משכנתא כזו, צריכים להפעיל את כל הכלים הקיימים ולהיעזר בתותחים הכי כבדים כדי שזה יקרה.

מה הבנקים רוצים לראות אצל פושטי רגל לשעבר

כאמירה ראשית אולי הכי נכון להגיד שהבנקים לא מעוניינים בכלל בפושטי רגל לשעבר. כדי לשכנע אותם לתת משכנתא למישהו שעבר פשיטת רגל, אנחנו צריכים להראות לבנקים תדמית מסוימת שהם רוצים לראות. אז בואו נדבר על מה באמת הם רוצים לראות.

כאשר אנחנו מדברים על משכנתא אחרי פשיטת רגל הבנקים רוצים לראות אדם שעבר מהפך. כלומר המודל הרצוי הוא אדם שהיה לו עסק כל שהוא, הוא עבר פשיטת רגל והיום הוא שכיר שבכלל לא רוצה לחשוב על פתיחת עסק חדש.

למה בעצם? בעיני הבנקים נראה הגיוני מאוד שאדם כל שהוא ניסה את מזלו בניהול עסק, עבר פשיטת רגל מאיזה סיבה שלא תהיה, לאחר מכן הוא הבין שלנהל עסק זה דבר מסוכן ושניתן לעבור פשיטת רגל. מאותו הרגע האדם הזה חוזר להיות שכיר, מוצא עבודה יציבה ( ככה זה בדרך כלל) ולא מנסה יותר שום הרפתקאות עסקיות. את המודל הזה, הבנקים יכולים להבין.

כל מודל אחר שלא יהיה, הבנקים הרבה יותר מתקשים להבין. משום מה הבנקים לעולם לא יכולים לסלוח לאדם שהיה לו עסק, עבר פשיטת רגל והחליט שוב לפתוח עסק חדש. בעיני הבנקים האדם הזה לא למד את הלקח שלו ואין טעם לקחת איתו סיכונים.

כלומר, מה אנחנו לומדים מכאן? אנחנו לומדים שאנחנו צריכים להתאים את עצמנו למודל שהבנקים רוצים לראות אחרת יהיה מאוד קשה לקחת משכנתא.

מה הפרופיל הטוב ביותר עבור משכנתא אחרי הפטר?

מניסיון של הרבה שנים בעולם פושטי הרגל, אני יכול להעיד שהאנשים שקיבלו הכי בקלות משכנתא אחרי פשיטת רגל, זה אנשים שבאמת הלכו והתאימו למודל הזה. האדם הזה שעבר פשיטת רגל מאיזה סיבה שלא תהיה, מצא לעצמו עבודה יציבה ישר ברגע שנכנס לפשיטת רגל וממשיך לעבוד בה, הוא לעולם לא ייקח יותר הלוואות ולעולם לא יהיה במינוס.

זה לא משהו שאני ממציא עכשיו, זה באמת הפרופיל של אנשים שעברו פשיטת רגל ועכשיו עברו את הכול, ורוצים לקחת משכנתא. פרופילים אחרים הם הרבה פחות מצליחים לקבל משכנתא לאחר הפטר.

מה אני עושה?

כמו שאתם בוודאי מבינים, אם אדם אחרי פשיטת רגל הולך לבקש משכנתא בבנק, הוא נזרק החוצה במהירות האור. כאן בדיוק אני נכנס לתמונה, המטרה שלי היא לדלג מעל הפקידים בבנקים ולהגיע ישר למנהלים הבכירים, כדי שניתן יהיה לשכנע אותם לאשר לכם משכנתא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך