שיגרו טיל לכיוון אשדוד, קיבלו מכות חשמל ותלישת זקנים…

על פי דיווחים, חברי ארגון דאע"ש ששיגרו טילים לכיוון אשדוד ואשקלון, עונו בצורה קשה ע"י אנשי חמאס

אנשי כוחות הביטחון של חמאס בעזה החליטו בימים האחרונים להעלות את רף העינויים שלו כלפי לוחמי דאע"ש, וכלפי אנשי הדת מטעמם, המעורבים בירי רקטות לעבר ישראל. כך מפרסם העיתונאי שמעון איפרגן באתר "מאקו". נכון להיום חמאס מחזיק בבתי הכלא ברצועה כ-120 פעילי דאע"ש בתנאים קשים, וגורמים ברצועה מדווחים שבחמאס נוקטים בשיטות עינוי אכזריות כלפיהם. מטרת העינויים – לחשוף שמות של פעילים נוספים, וכן לאתר רקטות ומשגרים שמוחזקים בידי פעילי הארגון או כפי שהם מכנים את עצמם באחרונה: 'גדודי השיח' עומר על חדיד'.

לפי דיווחים של אנשי דאע"ש, כוחות הביטחון של חמאס תולשים זקנים של אנשי דת המזוהים עם דאע"ש, ובועטים בפניהם. "הם (חמאס) משפילים ומתעללים בכוונה באנשי הדת של דאע"ש כדי לשבור את רוחם ולמגר את פעילות הארגון. אפילו הישראלים לא מתנהגים ככה כלפי אסירים פלסטינים שכלואים בישראל", הסביר גורם ברצועה. שיטות התעללות אחרות כוללות מכות חשמל כל כמה דקות, מכות באמצעות אלות, ואף באמצעות קרשים שבהם נעוצים מסמרים. "בכירי חמאס בלחץ גדול מאוד, הוא מתחיל לאבד קצת שליטה על הרצועה והעוצמה הצבאית שלו נפגעה מאז החלו פעילי דאע"ש לפעול בעזה", ציין תושב הרצועה. "החשש שלהם שיהיה סחף של תושבים לצד דאע"ש שיפילו את שלטונו".

בתוך כך, בשבוע האחרון ירו פעילי דאע"ש ארבע רקטות לעבר ישראל, במקרה אחד נורה טיל לכיוון אשדוד. על פי הודעת הארגון שהופצה אתמול בעזה, הרקטה שנורתה אתמול לעבר אשקלון הייתה בכלל קטיושה 130 מ"מ. בכרוז שהוציאו הפעילים נאמר בין השאר: "אנחנו ירינו את הקטיושה 130 מ"מ לעבר ישראל. זו מתנה בשביל האסירים הפלסטינים בבתי הכלא בישראל והאסירים שלנו שכלואים אצל חמאס".

הארגון מאיים להמשיך את דרכו של אבו עבדאללה אל מהאג'ר – בכיר לשעבר באל קאעידה, שפתח באפגניסטן מכללה ללימודי השריעה, וברח לפקיסטן לאחר שהפך למבוקש בעקבות פיצוץ שגרירות מצרים באפגניסטן. אל מהאג'ר היה מקורב מאוד לאוסמה בן לאדן ולשיח' אבו מוסעב זרקאווי, וכעת הוא עצור באירן. לוחמי הארגון מאיימים להמשיך לירות לעבר ישראל במידה ולא ישוחררו מבתי הכלא כל העצורים שבידי חמאס. "אם חמאס לא ימלא אחר הדרישות שלנו אנחנו נביא לסיום 'ההודנא' (הפסקת האש)", הזהירו פעילי דאע"ש בכרוז שהופץ בימים האחרונים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך