הילד ממקיף ג׳ שמנהל תיקי משקיעים במיליוני דולרים

שי חיטי (27), הילד ממקיף ג' מאשדוד, שעבר שירות כקצין לוחם ביחידת "יהל"ם", נמצא היום באופן קבוע על קו ישראל-ארה"ב, שם הוא יחד עם שני שותפים, מנהל חברת נדל"ן בארה"ב שמגלגלת מיליוני דולרים. לחברה קוראים ״3D השקעות״. חיטי: "העיר אשדוד עדיין חלק ממני, הוריי ובני משפחתי גרים פה ואני עוקב אחריה, מתעדכן בפיתוח הנהדר שלה ומגיע לבקר בכל הזדמנות. מה שלמדתי ועברתי פה בעיר מחזק אותי בעסקים שלי כיום"
הילד ממקיף ג׳ שמנהל תיקי משקיעים במיליוני דולרים
שי חיטי, סיפור הצלחה אשדודי

שי חיטי שיחק במחלקת הנוער של מועדון ספורט אשדוד מגיל צעיר. היום בגיל 27, הוא משחק במגרש קצת יותר גדול, במגרש הנדל"ן. הוא עושה חייל בחברה שמגלגלת מיליוני דולרים למשקיעים בעסקאות נדל״ן בארה״ב. הילד הקטן ששיחק במ.ס אשדוד, למד במקיף ג' וגר בעבר באזור ד', הוא אחד הבולטים בתחום וזאת רק ההתחלה.

חיטי, עם עוד 2 שותפים (אמיר ויובל, שלושתם קצינים לוחמים מאותה יחידה), התחילו להשקיע ב-2013 בארה״ב. חיטי מספר: "את הכסף הראשון חסכנו, תוך כדי ההשקעה הראשונה, הבנו שזה תחום מעניין ושווה ללמוד אותו. בתור קצינים הרווחנו משכורות גבוהות והצלחנו לחסוך כסף. עם הכסף שחסכנו המשכנו להשקיע ולבצע פרוייקטים והשבחת נכסים בפלורידה. עד 2016 היינו על קו ישראל-ארה״ב והשקענו באופן פרטי, וב-2017 אמיר עבר לגור בפלורידה ואפשר להגיד שמאז אנחנו עושים עסקאות עבור משקיעים ישראלים. המיקוד לאנשי בטחון בא לנו כי היינו שלושתנו בקבע, ובתור קצין בקבע אין את הזמן או את הידע להשקיע כי אתה כל כולך בצבא ובעשייה מבצעית. אז אחרי שהשתחררנו, החלטנו להתמקד בקהל זה ולבצע עבורו את כל מה שנדרש במטרה שישקיעו בראש שקט וימשיכו לבצע את תפקידם על הצד הטוב ביותר״.

החברה בונה בתים פרטיים בפלורידה ארצות הברית

כשהוא מדבר על נדל״ן בארה״ב, אנחנו רק נדייק מעט ונספר כי מדובר על פרויקטים יזמיים של בנייה, מכירה והשכרת בתים פרטיים שהוא וחברתו בונים ומנהלים. ספק אם החבר'ה שלו מאזור ד', יודעים איזה תהליך עבר שי חיטי, מאז שעזב את העיר.

כשהוא עזב את אשדוד, שי היה עדיין קצין ביהל"ם, שם שירת 8 שנים. לפני 3 שנים עזב את העיר לטובת המרכז, שם עבר לגור עם בת זוגתו. הוא התגייס בשנת 2010, היה מפקד וקצין והשתחרר ב-2018 כסרן. למרות המסלול הפיקודי בו הוא יועד להמשיך, החליט חיטי להשתחרר ולהשקיע בבנייה ופיתוח החברה. כבר שהיה בצבא זיהה את הפוטנציאל שיש בתחום. הוא מספר: "שוק הנדל"ן בישראל מאפשר לך להגיע לרווח של 3-4% אחוז תשואה בשנה, ובתור אחד שמחזיק נכס בארץ, זו לא השקעה משתלמת במיוחד. לעומת השוק האמריקאי שנותן תשואה גבוהה יותר על בית פרטי ובעלות של עשרות אלפי דולרים. השקענו עבור עצמנו, עם הניסיון וההצלחה הצטרפו משפחה וחברים, וכשראינו את התשואה ושיש עוד אנשים מרוצים מההשקעות, הבנו שיש פה פוטנציאל עסקי והלכנו על זה בכל הכוח״.

בית מרוהט שבנו חיטי ושותפיו

חיטי הוא לוחם,  תרתי משמע. הוא נפצע ב-2014 והפך לנכה צה"ל, אבל החליט להמשיך בצבא. הוא ידע לנצל את המצב הפחות טוב שאליו נקלע, למצב אופטימלי מבחינתו. חיטי: "המשכתי לשרת את היחידה בתפקידים מקצועיים עם אחריות רבה ותוך כדי שילבתי פיתוח אישי ולימודים בתחומי השקעות, וכעבור כמה שנים מצאתי את עצמי שותף בחברת השקעות".

שי חי בזוגיות מאושרת עם מור, "שגם היא גם אחת הסיבות להצלחתי בחיים", כפי שהוא מספר. לומד לתואר במנהל עסקים בבינתחומי בהרצליה ויודע שהוא רק מתחיל. אבל הוא גם יודע שהעבר והמקום בו גדלת מעצבים חלק ממך. שי: "העיר אשדוד תמיד הייתה ותהיה חלק ממני. אמשיך לעקוב אחריה ומי יודע אולי גם אחזור לגור בה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך