משכנתא לסגירת הלוואות- 5 היסודות החשובים / מרטין בוקסדורף

משכנתא לסגירת הלוואות היא משכנתא שמטרה היא לסגור את ההלוואות הקיימות שהצטברו בעובר ושב ומקומות אחרים. המשכנתא הזו מיועדת ללקוחות טובים של הבנקים, כאשר ניתן להגדיל את המשכנתא עד 50 אחוז משווי הבית ולא יותר מכך.
martin

הרעיון מאחורי משכנתא לסגירת הלוואות הוא מאוד פשוט, אם כרגע המשכנתא שלכם היא פחות מ50 אחוז משווי הבית שלכם, ניתן להגיש בקשת משכנתא לסגירת הלוואות, אשר תגדיל את המשכנתא הקיימת ותביא לכם את הכסף הנדרש לצורך סגירת כל ההתחייבויות הקיימות בחשבונות.

עד 50 אחוז משווי הבית:

חשוב להבין את הנקודה הזו, כל המשכנתאות יחד יכולות להיות רק עד 50 אחוז משווי הבית שלכם. כלומר אם כרגע המשכנתא שלכם היא בשווי 40 אחוז מערך הבית, אז ניתן להגדיל את המשכנתא הקיימת בעוד 10 אחוז כדי לסגור את כל החובות שהצטברו בחשבונות הבנק. חשוב לציין ש50 אחוז נמדד לפי הערכת שמאי של הבנק ולא מה שאתם חושבים.

התנהלות משכנתא קיימת:

הדבר הראשון שהבנקים ירצו לראות זה התנהלות משכנתא קיימת. כלומר, אם בודקים את תשלומי המשכנתא של השנים האחרונות ורואים שיש בעיות, אתם יכולים להבין שאין הרבה סיכוי לקבל משכנתא נוספת, פשוט כי הבנקים לעולם לא ירגישו שניתן לסמוך עליכם. אנשים שלא מצליחים לעמוד בתשלומי המשכנתא הראשונה, אין סיבה שיתנו להם עוד משכנתא.

התנהלות חשבון עובר ושב:

בהמשך להתנהלות תשלומי המשכנתא, הדבר הבא שאנחנו צריכים לדעת זה שהבנקים יבדקו היטב את חשבון עובר ושב. כלומר כל בעיה שהבנק יראה בחשבון הבנק, תהיה עילה לפסילת בקשת המשכנתא. כלומר, כל בעיה של תשלומים חוזרים, הלוואות מתעכבות בתשלום, כל אחד מהדברים האלו הוא סיבה חד משמעית לפסילת בקשת המשכנתא.

כתובת לכל שקל:

חוקי הלבנת הון החדשים מסבירים שהבנקים לא יכולים לשחרר כסף כל שהוא לפני שהם מקבלים אסמכתאות מלאות לגבי שימוש בכסף. כלומר אם אנחנו מבקשים משכנתא של 300 אלף שקלים לצורך סגירת חובות, אנחנו צריכים להראות בדיוק לאן הולך הכסף. אם לא יהיה אסמכתאות על כל אחד ואחד מהשקלים, שרוצים לקחת. אין יותר דבר כזה לקבל כסף ופשוט יעבירו אותו לחשבון, כל הכסף מועבר כנגד אסמכתאות ברורות למה עושים עם הכסף.

בעיות בנכס:

אחד הדברים שפוסלים משכנתאות לסגירת הלוואות זה בעיות בנכס. כלומר, בעיות ברישום הנכס בטאבו, עיקולים על הנכס, כל דבר שעלול להקשות על רישום משכנתא על הנכס- יכול לפסול את המשכנתא מיידית. בעיות בנכס אלו לא דברים שניתן לפתור. הדברים האלו לוקחים הרבה זמן וכמעט לא ניתן לתקן אותם.

להיעזר ביועץ מומחה:

אני לא מאלו שאוהבים להגיד על כל דבר שצריך יועץ משכנתאות. זה לא הדברים שאני מאמין בהם. אבל במקרה הזה של משכנתאות שבהן צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור חובות, יש יותר מדי סיכונים, אני מציע בחום גדול להיעזר ביועץ מומחה.

מרטין בוקסדורף- 0508116397

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך