"עוד אהיה אחד הזמרים הטובים במדינה"

דור וקנין הוא חייל, קונדיטור, אוהב חיות ובעיקר זמר. למרות גילו הצעיר (19), וקנין הוציא לפני שבועיים את הסינגל השישי שלו. מה שהחל במהלך בילוי בשירת קריוקי עם חברים, עשוי להסתיים בהופעה בקיסריה. וקנין: "הכי נכון לדעתי להתקדם לאט לאט, במוזיקה אין קיצורי דרך"
"עוד אהיה אחד הזמרים הטובים במדינה"
דור וקנין, מושבניק בלב ובנשמה

אם תגיעו למושב אמונים, הסמוך לאשדוד, תראו את דור וקנין (19), בעיקר מסתובב בין החיות שהוא אוהב. עם הסוסים שלו, האווזים, הציפורים ומה לא… "אני איש של משק, איש אדמה, מושבניק בלב ובנשמה". אבל אם גם תקשיבו רגע לדור, תגלו שלמושבניק הצעיר הזה, יש בעיקר קול מדהים. את הקול הזה אתם יכולים לשמוע בסינגל השישי שלו שהוא מוציא בימים אלה והוא כאמור רק בן 19. הסינגל נקרא "נשארתי ילד". למי שמגיל 15 כבר הוציא סינגל ראשון, זה בדיוק השם המתאים… היה ונשאר ילד.

אבל רק לפני שנגיע לסינגל, הרי שהילד המוכשר הזה הוא לא רק מושבניק וזמר הוא גם קונדיטור. וקנין משרת בצה"ל בתפקיד קונדיטור ומכין מטעמים במחנה בר-לב. כמה זמרים שאתם מכירים שהם גם מושבניקים, גם חיילים וגם קונדיטורים? מיוחד, כבר אמרנו?  אז את הסינגל הזה הוא "מבשל" זמן רב.

הסינגל הראשון שלו היה כאמור בגיל 15, למוזיקה הגיע במקרה. דור: "יש לי המון תחביבים – רוכב על סוסים, אוהב ספורט אתגרי, גולש על כל סוגי הגלישה, אוהב את הטיולים והשטח. המוזיקה תמיד הייתה חלום ולא ידעתי איך להגיע אליה. אז ערב אחד בכיתה י' הלכנו כמה חברים לקריוקי ונתנו לי לשיר. תפסתי את המיקרופון כמו עוד תחביב והתחלתי לשיר. היו פידבקים מאוד חיוביים ואמרתי לעצמי – החלום שלי לשיר, אז למה לא לעשות את זה?".

דור חזר שוב ושוב לקריוקי וחזר עוד לשיר, פתאום במסיבה ההיא ובאירוע אחר. הד'י.ג'יי שמע אותו שר והחל להזמין אותו להופיע והוא הבין שזה המקום שלו. דור: "החלטתי לעשות קאבר ל'גורל הזה' של דודו אהרון. הביצוע שלי זכה לאלפי צפיות ופתאום מכלום, נהיה משהו ואז הוצאתי עוד 3 קאברים".

הסינגל החדש של וקנין

בשלב הזה וקנין הכיר את אופיר כהן, כותב ומעבד מוכר מאוד, וביחד הוציאו את הסינגל הראשון, "רסיסים של אהבה". אח"כ הוציא עוד 5 סינגלים, עד האחרון הנוכחי, אותו כתב ועיבד לידור סולטן.

 

דור, אז להגיד מזל טוב על הסינגל? 

"תודה. זה הסינגל השישי וקוראים לו 'נשארתי ילד'. מדובר בסינגל שעבדנו עליו לא מעט ואני חושב שהתוצאה היא טובה מאוד".

 

אתה באמת עוד ילד

"אמת. זה כשהראש רץ קדימה, אז צריך להזכיר שאנחנו עוד ילדים".

 

מה מיוחד בו?

"השיר הזה מספר על אהבה ותמימות אין סופית. בגיל שלי הילדים רוצים להיות גדולים והקטנים גדולים. כילדים אנחנו חושבים קדימה על החיים עם כל המשמעות. אז השיר הזה אומר לך, עצור, תישאר ילד. הלב הולך למקום אחד והראש למקום אחר".

 

מתי תפרוץ קדימה לתודעה?

"מקווה כמה שיותר מהר בעזרת השם. אני מעדיף שזה יקרה בדרך הטובה ביותר והכי נכונה בשבילי, זה יקרה בסוף בעזרת השם, אני בטוח. אני לא עוד סתם זמר. כשאהיה מוכן מספיק ועשוי לזה, אהיה אחד הטובים במדינה".

 

יש לך ביטחון.

"כן. לדעתי יש בחודש המון המון זמרים מוכשרים שמוציאים שירים. קשה להגיע למעלה אבל הכי קשה להישאר למעלה. הכי נכון לדעתי להתקדם לאט לאט, במוזיקה אין קיצורי דרך".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך