כדורי הויאגרה "הפילו" את הבעל ההולל

לאחר שחשדה שבעלה "מרעיף" עליה סיפורים ובדיות, ולאחר שמצאה בכיס מכנסיו חבילה של כדורי ויאגרה, האישה החליטה לשכור את שירותי משרד חקירות פרטי, שחזרו אליה עם ממצאים חד-משמעיים. במשך שלושה חודשים הבעל בילה עם 20 נשים שונות, ובזבז חלק נכבד ממשכורתו המנופחת (כ-50 אלף שקל בחודש) על מסיבות, מתנות והשכרת חדרים בצימרים רומנטיים
גבר ואישה עם פנים מטושטשות

סיפור בגידה סיטונאי של איש העובד בשירות המדינה נחשף בתביעה לגירושין שהגישה אשתו לביהמ"ש לענייני משפחה הסמוך לאשדוד. חשדה של האישה התעורר, לאחר שגילתה חבילה של כדורי ויאגרה בכיס מכנסי בעלה. האישה, שהחשדות שלה לבגידה כבר התעוררו בעבר, אך הוכחשו נמרצות מצד הבעל, שכרה את שירותי משרד חקירות, אשר הגישו לה לאחר שבועיים דו"ח חקירה שהימם אותה. החוקר חשף ותיעד כי הבעל אכן מעביר את לילותיו בפעילות חשאית, אך מסוג שונה לחלוטין מזה שתיארה לעצמה אשתו…

במקום ישיבות אל תוך הלילה ומבצעים בעורף האויב, מנהל הבעל שגרה מאד פעלתנית בתחום שבינו לבינה, במהלכה הוא סר לצימרים שעתיים בלוויית נשים מזדמנות. את לילותיו מסיים הקצין הבכיר בפאבים, בהם הוא מחזר נמרצות אחר נשים מזדמנות, שרבות מהן נופלות בקסמו ובמתק שפתיו. במקביל לכך, מנהל הבעל מספר רומנים מתמשכים עם נשים משכונתם של בני הזוג, וביניהן גם חברות קרובות לשעבר של אשתו, איתן אסר עליה לדבר.

האישה תיארה לעצמה כי בעלה מנהל רומן מהצד, אך הוכתה בתדהמה מהממדים המפלצתיים של חיי ההוללות אשר נחשפו בפניה.

החוקר הפרטי תיעד כיצד הגבר נוהג בפזרנות רבה, כדי להרשים את סביבתו, וכיצד חלק נכבד ממשכורתו, המגיעה ל-50 אלף שקלים, מתבזבזת על מימון צימרים שעתיים, ומתנות אותן הוא מעניק לנשים אחריהן הוא מחזר באופן כפייתי.

בימים אלה מתנהלת כאמור תביעתה של האישה בביהמ"ש לענייני משפחה, במסגרתה היא דורשת מבעלה שיחזיר את הכספים שהוציא על הוללותו, לחלקה בחלוקת המשאבים בין השניים. כמו כן דורשת האישה לקבל לידיה מחצית מהזכויות הפנסיוניות של הבעל, וכן פיצוי על הפרשי השתכרות בין השניים.

במשך השנים קינן בלב האישה החשד כי בעלה בוגד בה, אך הוא מצידו הכחיש זאת בכל תוקף. תגובתו של הבעל הייתה חד משמעית: מדובר בשקר וכזב, ולראייה, בשל תפקידו הביטחוני המסווג הוא נדרש לעבור בכל שנה בדיקת פוליגרף. "את חושבת שהייתי עובר את הבדיקה הזו אם הייתי בוגד בך?", הוא אמר לה. בתמימותה, האמינה האישה לגרסתו. אך הכחשותיו הנמרצות של הבעל לא הפיסו את דעתה של האישה, אשר פנתה כאמור למשרד חקירות פרטי. דו"ח החוקר זעזע אותה עד עמקי נשמתה. הדו"ח תיעד את הגבר במפגשים מיניים עם יותר מ-20 נשים שונות, בתקופה של מספר חודשים, מדי יום ביומו.

במסגרת תוצאות החקירה, גילתה האישה כי בעלה ניהל יחסים מיניים עם עמיתה לעבודה, שהייתה בעבר חברתה הטובה ביותר. למרבה הצער, הדבר לא הפריע לבעל ולאותה עמיתה להיפגש בצימר דיסקרטי אחת לכמה ימים. הבעל נהג להסית את אשתו נגד עמיתתו לעבודה, גרם לפירוד ביניהן, ושכנע את השתיים לא לדבר אחת עם השנייה.
מהתביעה אותה הגישה האישה עולה, כי מעבר לדאגה הרבה של האישה, בשל היחשפותה לסיכונים בריאותיים חמורים עקב חיי ההוללות של בעלה, מקנן בה גם חשש כי הבעל עושה שימוש נרחב בכספים השייכים לה, לשם מימון חיי ההוללות שלו, תוך מימון מנעמים לנשים זרות, אותן הוא מעדיף על פניה.

התנהגותו של הגבר גובלת בהפרעה ובסטייה התנהגותית. לדבריה, לא מדובר במקרה חד פעמי, אלא בדפוס התנהגות כפייתי שחזר על עצמו פעמים רבות רק במהלך החודשים האחרונים. "במהלך השנים עשיתי פשרות רבות, אשר פגעו בהתקדמותי המקצועית, על מנת שאוכל לטפל בשלושת ילדינו הקטינים, ולאפשר לבעלי להמשיך להתקדם בעבודתו בחוסר הפרעה, ואף ויתרתי על קידומי המקצועי כפסיכותרפיסטית מוסמכת", אומרת האישה.

במסגרת התביעה לחלוקת משאבים ולמשמורת, מבקשת האישה מבית המשפט שיעניק לה פיצויים על כל הכספים אותם בזבז הבעל על חיי ההוללות שלו, ויקזז אותם מחלקו של הבעל בחלוקת הרכוש.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך