עו"ד רוני ינון מונה ליועץ של ד"ר לסרי לענייני יוזמות חברתיות וועדי עובדים

הפעיל החברתי והעו"ד האשדודי המוכר רוני ינון, נכנס השבוע לתפקיד חדש וחשוב - לסייע לתושבים העובדים ולעסקים הקטנים בכל ענייני הבירוקרטיה, ולאגד ולעזור לכלל התארגנויות החסד לטובת קשישים, ניצולי שואה ומשפחות נזקקות. עו"ד ינון: "יוזמות חברתיות מקודמות אך ורק במהירות האפשרית, ואני מאמין שנצליח לייעל את זה לטובת הכלל"
רוני ינון מאשדוד

לאחר מסע בחירות ארוך ומפרך, שהסתיים לפני ארבעה חודשים, בו זכה שוב ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, וכחלק משיפור מערך השירות בלשכת ראש העיר, התווספו בחודשים האחרונים יועצים נוספים שאמורים לספק שירות למען התושב, ולחזק את הקשר בין הלשכה בקומה החמישית שבבניין העירייה לבין תושבי אשדוד.

השבוע הצטרף יועץ נוסף למערך, לאחר שעורך הדין רוני ינון הצטרף לצוות של ראש העיר על מנת להעניק מניסיונו הרב לטובת קידום העיר. רוני ינון מונה לתפקיד חשוב ביותר שאמור לחזק את הכלכלה המקומית, ולשפר את תנאי השירות של כלל העובדים בעיר אשדוד, הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי, כאשר הגדרת התפקיד החדש היא "יועץ ראש העיר לענייני יוזמות חברתיות וועדי עובדים".

חלקו השני של התפקיד החשוב הזה מוזנח כמעט לחלוטין בכל הרשויות המקומיות, זאת לאחר שהרשויות בישראל השאירו את העובדים להתמודד מול ההסתדרויות השונות ושאר ההתאגדויות הקיימות, אך ישנן חברות רבות שמשוועות לעזרה, סיוע וקיצור התהליכים בבירוקרטיה הסבוכה הקיימת בישראל.

עו"ד רוני ינון שוחח לקראת סוף השבוע עם צוות עיתון "המגזין" ופרט אודות היכולות של תפקיד זה: "כולנו מכירים את ההתאגדויות המוכרות שיש בעיר, אבל ישנם עובדים רבים שרובם מהמעמד הנמוך שלא זוכים לתנאי עבודה מספקים, רק בגלל שאין מי שיעזור להם, לכן אנחנו כאן כדי לשנות את זה. יתרה מזאת, העסקים הקטנים שאומנם מאוגדים בדרך לא דרך צריכים הרבה סיוע מול הרשות המקומית, ואנחנו נעשה את זה על הצד הטוב ביותר, נשתדל לחבר את כולם ולקצר את הבירוקרטיה בדברים שהם כ"כ חשובים לטובת הציבור".

בנוגע ליוזמות החברתיות, אומר עו"ד ינון כי "ישנם התארגנויות רבות לטובת האזרח, אם זה סיוע לניצולי שואה, ביקורי חולים בביה"ח אסותא, סיוע למשפחות נזקקות בחגים ובכל השנה. אנחנו ננסה לאגד את כולם, לעזור לכולם ולהיות הצד המקשר על מנת לחסוך זמן ולפעול יותר למען הציבור בעיר. יוזמות חברתיות מקודמות אך ורק במהירות האפשרית, ואני מאמין שנצליח לייעל את זה לטובת הכלל".

רגע לפני ששאלנו אותו למי הוא רוצה להודות, בדקנו מה השכר שאמור לקבל עו"ד ינון על תפקידו, והוא השיב כי מדובר בתפקיד התנדבותי וללא תמורה כספית, דבר שמעיד על הרצון לסייע לציבור בלב שלם ללא כל תמורה אפשרית. לסיום אמר לנו עו"ד רוני ינון: "אני רוצה מאוד להודות לראש העיר שנתן בי אמון ובחר בי לתפקיד החשוב הזה, וגם למ"מ ראש העיר גבי כנפו ולמנכ"ל העירייה אילן בן עדי, שעתידים לסייע לי בשיתוף פעולה מלא ומועיל בתפקיד החדש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך