הפרויקט של זהבה

זהבה עזרן, מנהלת גיוס תרומות ואיגום משאבים באגף הרווחה של עיריית אשדוד, הצליחה לגייס תרומות שמספיקות עבור 250 משלוחי מנות, אותם חילקה לכל לשכות הרווחה האזוריות בעיר, ומשם הם הועברו למי שזקוק לזה ויזכה לרגע מתוק כמו כל אדם אחר בחג הפורים. עזרן: "מדובר בפרויקט עזרה אותו אני עושה 4 פעמים בשנה, כולל פסח, ראש השנה וחנוכה. שמחה שאני נמצאת במקום בו אני יכולה לעזור לאחרים"
הפרויקט של זהבה
אחד המקומות בהם חולקו משלוחי המנות

250 ילדים מאשדוד זכו לקבל משלוח מנות מפואר מלשכת הרווחה האזורית של העיר אשדוד, ונהנו מדברי מתיקה בחג הפורים. אותם ילדים לא ידעו שההנאה המתוקה ולו לרגע שקיבלו, הם בזכות פרויקט של אישה אחת, זהבה עזרן.

זהבה עזרן מגיעה עם משלוחי המנות

עזרן, שידועה כאישה שלוקחת על עצמה פרויקט והולכת איתו עד הסוף, הצליחה כחלק מתפקידה כמנהלת גיוס תרומות ואיגום משאבים ברווחה של עיריית אשדוד, לארגן פרויקט מבורך ארבע פעמים בשנה – ראש השנה, חנוכה, פורים ופסח, למען המשפחות והילדים שזקוקים לעזרה הזו באשדוד.

בכל חג מארבעת החגים האלה, היא מחלקת תלושי מזון, תווי קנייה, בשר, עופות, דגים ועוד, ובפורים משלוחי מנות. המטרה שיהיה להם כמו לכל ילד או משפחה אחרת. עזרן מקפידה שיקבלו זאת ילדים שלמשפחותיהן אין מספיק כסף לרכוש משלוח מנות לילדים, לילדים יתומים, ילדי במועדוניות וילדים בסיכון.

משלוחי המנות מהמשוקעים שיש

המדובר במשלוחי מנות מושקעים מאוד ויש בהם מכל טוב. זהבה עזרן הצליחה לגייס מחברים קרובים וגורמים שונים בעיר סכום שהספיק כאמור השנה ל-250 משלוחי מנות. ללא ספק כמות גדולה. היא נסעה על זמנה וחשבונה ללשכות הרווחה האזוריות ושם על פי רשימות חילקה אותם.

עזרן לא רצתה להתייחס תחילה לפרויקט מאחר ומדובר במתן בסתר מבחינתה, אבל הסכימה רק להגיד: "זה פרויקט שהוא הבייבי שלי. אני עושה את זה 4 פעמים בשנה, ואני מודה על כך שבמסגרת תפקידי אני יכולה לעזור לאחרים. רציתי להודות למנהלת שלי חנה בן איון ולראש העיר שלנו ד"ר יחיאל לסרי, שמינה אותי לתפקיד החשוב הזה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך