8 שנים של עשייה לזכרו של מאור מאיר ז"ל

ב-19.3, י"ב באדר, תערך אזכרה לזכרו של מאור מאיר בן שמעון ז"ל, שהיה בן 16 במותו. לאחר שנפטר התגלה כמה הילד הצעיר הזה היה בעל נשמה ענקית. ילד שתרם מזמנו, מכספו, מעצמו, על חשבונו, לכל מי שהיה זקוק. משפחתו הקימה גמ"ח על שמו ועושה הכל למען האחרים בשמונה השנים האחרונות, ובעיקר למען ילדי אשדוד, להנציח את זכרו של מאור מאיר ז"ל. כמה חשוב שתהיו שם להוקיר תודה באזכרה לעילוי נשמתו
מאור מאיר

לפני שמונה שנים, ערב קריאת המגילה תשע"ב, עשה הבחור מאור מאיר בן שמעון ז"ל את דרכו כשליח פיצה לאחת מהכתובות בעיר. במהלך הנסיעה מאור התנגש באוטובוס שעבר במקום, כתוצאה מהתאונה מאור מאיר ז"ל קיפח את חייו.

ביום שלישי, י"ב באדר ב', 19.3, בשעה 17.00, בבית הכנסת "ישמח משה" (הרב פינטו), רחוב ברנר 28 ברובע ב', תערך אזכרה במלאת 8 שנים לפטירתו של מאור מאיר ז"ל, שלאחר מותו התגלה כמה תרם בסתר, מכספו מזמנו ומעצמו למען מי שאין להם.

כל העיר אשדוד רעשה עקב האירוע הקשה והמזעזע. הידיעה על מותו של מאור התפשטה ברחבי העיר. משפחת בן שמעון, ההורים פלורה ושמעון וכן האחיות ליאת ונופר, הוכו בתדהמה ובצער רב. הנכד, הבן והאח היקר והאהוב שחייו עוד לפניו, נקטעו באיבם. לאחר שהסתיימו ימי השבעה, משפחת בן שמעון קמה והתחילה לאסוף את השברים למרות הקשיים הרבים והעצב הרב, כדי להמשיך בחיים אך כמובן עם המחשבה איך וכיצד להנציח את בנם האהוב והיקר מאור מאיר ז"ל.

משמחים ילדים בבתי חולים לזכרו של מאור

רעיונות רבים עלו, וקרמו עור וגידים: קיום שיעורי תורה מידי שבוע במהלך כל השנה לזיכוי הרבים בבית ההורים. הכנסת ספר תורה ברוב עם והדרת מלך. קביעת מזוזה והקמת ספריית קודש ומרכול מצוות בבית הספר היסודי הממ"ד "חזון יעקב" בו למד והתחנך בצעירותו. הקמת עשרות מרכולי מצוות בבתי הספר והגנים באשדוד. הקמת פינות העשרה ומשחקים לילדים בעלי צרכים מיוחדים בגנים המיוחדים וגם בבתי ספר והגנים רגילים. הקמת חדר הנצחה במתנ"ס ה', בו ניתנת עזרה בהכנת שיעורי בית לכל ילד וילדה הזקוקים לכך בחינם. הכנת כריכים במקיף ד' ושליחתם לבתי ספר שונים באשדוד לילדים נזקקים. הקמת גמ"ח לשבתות ומועדים למשפחות נזקקות. חלוקת טאבלטים לילדים חולי סרטן. ביקור ילדים חולים בבתי חולים ברחבי הארץ. חלוקת ציוד בית-ספר בתחילת שנה הכולל תיק, מכשירי כתיבה ותלבושת אחידה. חלוקת תפילין וחליפות לחתני בר-מצווה שידם קצרה מלהשיג. קיום אמירת תהילים המונית בפארקים עם ילדי אשדוד. קיום מסיבת חנוכה ענקית וכן מסיבות בחופשות הכוללים מתקנים ומשחקים וכן הגרלות ופרסים יקרי ערך.

"פינה בגן ילדים", של גמ"ח מאור מאיר ז"ל

בנוסף  פורסם עלון שבועי היוצא מידי שבת בשבתו הנקרא "מאור מאיר התורה", ומחולק ברחבי אשדוד ובקהילות קודש ברחבי ארצות הברית. בעלון שזורים סיפורים רבים על מעשיו הרבים והאצילים שמאור מאיר ז"ל הספיק לעשות בחייו הקצרים, מעשים שהשפיעו רבות על תושבי אשדוד, בעיקר בקרב הצעירים שבזכות העשייה המרובה ברחבי העיר לעילוי נשמתו ולזכרו של מאור מאיר ז"ל, זכו להתחזק במעשים טובים ובמצוות. בכך מאור מאיר ז"ל זכה להאיר וממשיך להאיר את העיר אשדוד ומי יודע גם ערים אחרות.

את הסיפור הבא על מאור סיפר הרב ישראל פ'. סיפור פשוט שמלמד על הילד  המדהים שהיה מאור מאיר ז"ל: "בשל היותי גבאי צדקה למטרת משפחות נזקקות, הייתי עובר בין בתי השכונות באשדוד וכך הגעתי גם לבית משפחת בן שמעון היקרה. את פניי קיבל מאור מאיר ז"ל במאור פנים ובסבר פנים יפות, הוא היה באופן קבוע מכבד אותי בשתייה וכיבוד קל, תוך כדי כך היה שמח לשמוע מפי חידוש תורה קצר. לאחר מכן היה מאור מוסיף שטר לצדקה ואומר: 'זה מיוחד למתן בסתר לנזקקים'. ליבו היה מאוד חם ופתוח למענם. וכן היה מוסיף מאור ואומר: 'תתקשרו אליי בכל פעם שתצטרכו עזרה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך