הניצחון הגדול של אלינור

אלינור איילים (35), אם ל-3 ילדים, הרגישה לפני שנה שהיא יורדת במשקלה. בירור העלה שהיא חולה בסרטן ויש לה גוש בחזה. בימים אלה היא סיימה את הטיפול בביה"ח אסותא אשדוד ותחזור לחייה הרגילים. ד"ר לריסה ריבו, מנהלת המכון האונקולוגי באסותא אשדוד: "הגילוי בשלב המוקדם היה חשוב, אלינור התמודדה עם זה כגיבורה"
אלינור איילים
אלינור איילים. ניצחה את המחלה

כשאלינור איילים ירדה במשקל לפני שנה, הדבר האחרון שעבר לה בראש היה שלאחר שנה היא תסיים טיפול נגד מחלת הסרטן. היא לא חשבה שהיום היא תעמוד ותגיד – ניצחתי את הסרטן. בימים האלה אלינור (35), נשואה ואם ל-3 ילדים, סיימה את הטיפולים בביה"ח אסותא אשדוד, שעזר לה להילחם במחלה הארורה ולנצח.

בכדי להגיע לרגע הזה, צריך לחזור כאמור שנה אחורה. אלינור חשה לא בטוב. אבל היא שמה לב שלהרגשה הלא טובה מתווספת גם ירידה במשקל. היא מספרת: "הרגשתי חולשה בגוף. רזיתי מאוד, הורדתי כ-7 ק"ג. לא ידעתי למה, עשיתי בדיקות והכל היה נראה בסדר".

אבל רק נראה בסדר. בקיץ האחרון היא הרגישה לפתע גוש בשד ימין. היא רצה מיד לרופא בקיבוץ גברעם (שם סייעו לה בכל דבר שהייתה צריכה) שם היא גרה. הרופא מיד המליץ לה לנסוע בדחיפות ולעשות בדיקות מקיפות בקופת החולים שלה באשקלון. בקופ"ח באשקלון מהר מאוד הבינו כי היא צריכה ביופסיה וממוגרפיה, שלאחריהם אמרו לה שזה נראה כמו גוש סרטני.

מנהלת המכון האונקולוגי באסותא אשדוד, ד"ר לריסה ריבו.

אלינור הרגישה שחייה משתנים בשנייה אחת. היא פנתה לאסותא בבאר שבע, ושם עשו לה את כל הבדיקות שהיא צריכה וגילו שאכן מדובר בגוש סרטני. אלינור לא ידעה מה נפל עליה והיא בסך הכל בת 35. מכאן הדרך לאסותא אשדוד הייתה קצרה מאוד. המליצו לה להגיע לביה"ח, שם יידעו כיצד לטפל בעניין. היא הגיעה למכון האונקולוגי באסותא אשדוד, אותו מנהלת ד"ר לריסה ריבו, והיה ברור שזה ייגמר בניתוח.

באסותא אשדוד היא קיבלה את היחס המיוחד, האישי ובעיקר האמפטי, כפי שהיא מספרת: "היחס היה אישי וזה כל כך חשוב בתקופה שהיא מאוד קשה עם לחץ נפשי. עם מחשבות, נדודי שינה, טיפול כימותרפי ואפילו נסיעות ב-3 לפנות הבוקר לת"א לעשות MRI".

באסותא אשדוד מיהרו לבצע את הניתוח ולהוציא את הגוש לפני כ-3 חודשים. היא עברה טיפול כימותרפי ובימים אלה הודיעו לה: "הכל נקי אצלך. נותרו לך רק עוד חודש של הקרנות למנוע מזה לחזור ואת בריאה". אלינור לא ידעה את נפשה מרוב שמחה. מבחינתה היא חוזרת לרגע ההוא לפני שנה, רק שעכשיו היא בריאה.

ד"ר לריסה ריבו, מנהלת המכון האונקולוגי באסותא אשדוד: "המדובר בבחורה צעירה שהיה לה גילוי מוקדם של הגידול. היא עברה ניתוח בעקבות המלצה לאחר ששלחנו בדיקה שלה לחו"ל. היא עשתה טיפול אחרי הניתוח וסיימה אותו. היא בסדר גמור עכשיו. אלינור התמודדה יפה ובעלה היה תמיד איתה לאורך כל הדרך ועזר לה להתמודד".

אלינור ובעלה עופר. עמד לצידה לאורך כל הדרך

הסיכום הוא של אלינור: "ההרגשה היא טובה כי חזרתי להיות רגילה. הכל צומח שוב, השיער, הכח, הנפש, הפיזי. אני בנאדם בריא, רגיל. לא כל דבר הוא מובן מאליו עכשיו עבורי. גם מבחינה אישית הכל השתנה אצלי. המחלה שינתה לי את המחשבה, היא שינתה את הכל אצלי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך