מינוי יוקרתי: משה בן זקן הצטרף לוועדת מכרזי כח אדם בעיריית אשדוד

משה בן זקן מונה כחבר בוועדת מכרזי כח אדם בעיריית אשדוד, וישפיע בצורה ישירה על קליטת עובדים חדשים לעירייה ודיון על מכרזים פנימיים בין עובדי העירייה

משה בן זקן מתחיל לפלס את דרכו גם בעשייה העירונית, לאחר שהצליח לבסס את מעמדו ברמה הציבורית הארצית. בן-זקן, המשמש כיועץ בכיר של השרה מירי רגב, ובכלל נחשב לאחת הדמויות הבולטות ברמה הפוליטית בדרום בסיעת הליכוד, מונה בשבוע האחרון כחבר בוועדת מכרזי כח אדם בעיריית אשדוד. מדובר במינוי יוקרתי מאוד, ובעצם להיות אחד ממקבלי ההחלטות בכל הקשור לקליטת עובדים לעירייה לאחר בחינה מדוקדקת של מועמדים כאלה ואחרים, כולל דיונים על מכרזים פנימיים של עובדי העירייה.

בן זקן, שהולך לצידם של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וממלא מקומו עו"ד גבי כנפו, מונה על משבצת של נציג ציבור, מינוי יוקרתי המעניק לדמות הנבחרת את הכלים המקצועיים להשפיע על קליטת עובדים בעירייה דרך מכרזים, בצורה ישירה כמו כל שאר חברי הוועדה.

בן זקן מתכוון לחזור בתקופה הקרובה לפעילות עירונית מואצת בשורה של נושאים, כולל עשייה סביב הצעירים בעיר, אחד מהדגלים אותם הניף כבר לפני עשור והצליח להוביל סוג של מהפכה בחיי הבילוי. יחד עם זאת, בן זקן ימשיך לפעול סביב העזרה והנתינה לציבור החלש, דרך עמותה אותה הוא מוביל ביד רמה בשנים האחרונות, וכבר לפני חג הפסח הקרוב יחלק מאות סלי מזון למשפחות מעוטות יכולת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך