"בחלומות הכי טובים שלי לא חשבתי שאבא שלי יזכה לכזה יחס רפואי"

משפחתו של דוד מאיר, בן 89 שהגיע לאסותא אשדוד, החליטה לשלוח מכתב לשר הבריאות בכדי להודות על יחס שאביהם קיבל, שלא קיבלו בשום בית חולים שהיו בו. שרון, בנו של הקשיש: "צוות מדהים בכל הרמות שלא חוסך במשאבים וזמן כדי לטפל באיש צעיר בן 89, שלא תמיד משתף פעולה ולא תמיד נתן להבין את רצונותיו"
דוד מאיר השתחרר מבית החולים אסותא אשדוד עם חיוך
דוד מאיר השתחרר מבית החולים אסותא אשדוד עם חיוך

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. לפעמים המחווה הקטנה היא שעושה את הדברים הגדולים. את זה ניתן להגיד על הפוסט והמכתב ששלח שרון מאיר, לגורמים רבים, בניהם משרד הבריאות וסגן שר הבריאות על היחס שקיבל אביו בן ה-89, דוד. יחס שלדבריו לא ראה מעולם ועל פי מכתבו הוא ראה.

בבית החולים אסותא אשדוד מיהרו לפרסם את הפוסט המרגש של מאיר. "התרגשנו לקרוא את הפוסט הזה של שרון מאיר ואנחנו מאחלים בריאות טובה לאביו דוד". כך נכתב במכתב של הבן שרון: "אסותא שלום. כבן להורים מבוגרים (אבי בן 89 ואמי ז"ל) עברתי בשנים האחרונות מעל 10 פעמים ביקור ואשפוז באחד מבתי החולים, ומיותר לציין שזאת חוויה רעה שלרוב כוללת המתנות מרובות וטיפול רפואי מאוד לקוי. השבוע זכיתי שוב לפינוי של אבי ע"י מד"א לאסותא אשדוד, ובחלומות הכי טובים שלי לא חשבתי שאזכה לחוויה כזאת לאחר שלושה ימים מלאים בבית החולים".

דוד מאיר והמטפלת שהגיעה איתו לבית החולים באשדוד

הבן שרון המשיך וכתב: "את הנסיעה מחולון לאשדוד בבוקר בו פינו את אבי עשיתי עם חששות מרובים ועם כתבות ברקע על העומס המטורף בבתי החולים במיון ובמחלקות הפנימיות, ומאותו רגע שנכנסתי למיון חמש דקות לאחר שאבי נכנס עם מד"א, הבנתי שמדובר בבית חולים וצוות מסג אחר. המיון היה עמוס אך זכינו לטיפול מהיר מאוד, מקצועי מאוד ע"י צוות אחים וכוח עזר פשוט מדהים, אשר עשה את כל הפרוצדורות בצורה נינוחה ומהירה. את האבחון והטיפול ביצעה ד"ר מרגנית ששון בצורה שפשוט ראויה לשבח ולאחר כארבע שעות כבר היה ברור מה הבעיה ואיך מטפלים בה. בהסתכלות מהצד בזמן ההמתנה הכול מתפקד בצורה מהירה ומקצועית ואנשים מקבלים תשובות ולכן כולם נינוחים ורגועים".

שרון סיכם את מכתבו: "לאחר 7-8 שעות מרגע הגעתנו כבר העבירו את אבא לפנימית א' לאשפוז, ושם חיכתה הפתעה אפילו טובה יותר של מקצוענות ושירותיות שלא זכיתי לראות בשום מחלקה (למעט גריאטרית קפלן) באשפוזים קודמים עם אבי ואמי ז"ל. צוות מדהים בכל הרמות (כח עזר, מזכירות, אחים ואחיות, מנקים, סטודנטים ורופאים) שלא חוסך במשאבים וזמן כדי לטפל באיש צעיר בן 89, שלא תמיד משתף פעולה ולא תמיד נתן להבין את רצונותיו. בכל ממשק עם כל אחד מאנשי הצוות קבלנו מענה וטיפול מיידי ברמה גבוהה, ואני חייב לציין שניים שבלטו ולכן קשה לשכוח את שמם: ד"ר תומר מרק המדהים והסטודנט לרפואה אודי רוטשילד". 

שרון, עד כדי כך?

"ויותר. בזמן שהמטפלת של אבא שלי התקשרה, אני יצאתי במקביל מחולון. הגעתי תוך 30 דקות בערך ואבא שלי הגיע 10 דקות לפניי. כשהגעתי חשבתי כמו בכל מקום שייקח לי שעות, אבל כבר אחרי 10 דקות הוא היה בבדיקת לחץ דם, ראה רופא וטופל. גם במחלקה זה היה ככה. פשוט מדהים מגיע להם".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך