אסותא אשדוד חושפת את מנהלי המחלקות של בית החולים

הנהלת אסותא הודיעה כי אוישו רוב משרות מנהלי המחלקות לקראת תחילת הפעלתו של בית החולים בתחילת יוני
אסותא אשדוד חושפת את מנהלי המחלקות של בית החולים

הנהלת בית החולים הציבורי אסותא אשדוד הודיעה על מינויים של רוב מנהלי המחלקות בבית החולים שיפתח בחודש הבא, זאת בתום תהליך שארך חודשים רבים וכלל רופאים בכירים רבים שהגישו את מועמדותם לתפקידי ניהול המחלקות.

ד"ר דברה ווסט, שניהלה את המיון הכירורגי באיכילוב, תנהל את המחלקה לרפואה דחופה והטראומה (חדרי מיון); פרופ' מוטי פנסקי, מנהל היחידה לאנדוסקופיה גינקולוגית באסף הרופא, ינהל את מערך הנשים והמיילדות; ד"ר יוני ישעיהו, המשמש כיום כסגן מנהל בית חולים ספרא לילדים, ינהל את מחלקת ילדים; ד"ר מיכאל דרקסלר, רופא בכיר ביחידה להחלפות מפרקים באיכילוב, ינהל את מחלקת אורטופדיה; פרופ' אלי לב, מנהל יחידת הצנתורים של בית חולים השרון, ינהל את המערך הקרדיולוגי; ד"ר דוד חסין, מנהל מחלקה פנימית באיכילוב, ינהל את המחלקה הפנימית; פרופ' אנדרי קידר, רופא בכיר ומנהל היחידה לניתוחים בריאטרים בבילינסון, ינהל את המחלקה הכירורגית; ד"ר בוריס אורקין, מנהל מחלקת כירורגיית ילדים בקפלן, ינהל את מחלקת כירורגיית ילדים; ד"ר נועה רוזנפלד, סגנית מנהל מחלקת טיפול נמרץ ילדים באסף הרופא, תנהל את מחלקת טפול נמרץ ילדים; ד"ר הגר גור-סופרמן תנהל את המחלקה לרפואה דחופה ילדים; ד"ר אייל מורג ינהל את מחלקת הדימות; ד"ר שרון אבנת-תמיר תנהל את מחלקת אף אוזן גרון; ד"ר עומר גלובוס ינהל את הפגיה; ד"ר לריסה ריבו תנהל את יחידת האונקולוגיה.

בין הרופאים, כולם בעלי תפקידים בכירים וניסיון מקצועי רב וחלקם משמשים אף היום כמנהלי מחלקות, שוררת הסכמה כי הסיבה למעבר לבית החולים באשדוד נעוצה בהזדמנות להקים מחלקה מן היסוד, לעצב את אופייה ולבחור את אנשי הצוות הטובים ביותר שיעבדו בה. לדבריה של ד"ר דברה ווסט, שעתידה לנהל את המחלקה לרפואה דחופה, "החלטתי להצטרף לבית החולים אחרי שהרגשתי שאני מזדהה עם הערכים שלו ועם הרצון להעניק למטופלים סטנדרט טיפולי אחר. מבחינתי מדובר בהזדמנות להקים בית חולים במקום שלא היה בו כלום ולהתחיל לבנות מערכת מן היסוד, וזו בעיניי הגשמת חזון הציונות. יש לי הרבה חלומות ותכניות, ביניהם להקים מחלקה שמאוישת 24 שעות ביממה על ידי רופאים מומחים ברפואה דחופה, בדומה למודלים שקיימים בחו"ל. הייעוד שלי בחיים הוא לשרת את החולים בצורה הטובה ביותר, ואני מתכוונת להשקיע את כולי בבניית מחלקת המיון הטובה ביותר בארץ".

בנוסף לתפקידו כסגן מנהל בית חולים ספרא לילדים, שימש ד"ר יוני ישעיהו בעשר השנים האחרונות גם כרופא ילדים של מכבי שירותי בריאות באשדוד. "כאחד שמכיר את האזור היטב, אני מודע לזמינות הנמוכה של תורים לרופאים מומחים, בעיקר כשמדובר ברופאים עם התמחויות-על כגון אנדוקרינולוגיה או נוירולוגיה. בית החולים החדש יהווה מוקד משיכה גם להבאת כישרונות חדשים לרפואה בקהילה בעיר", מסביר ד"ר ישעיהו, שעתיד לעמוד בראש מחלקת ילדים בבית החולים. את המעבר לבית החולים החדש הוא מסביר בכך ש"מדובר באתגר מרגש, לא בכל יום ניתנת לנו הזדמנות להקים מחלקה מן היסוד, בפרט כשמדובר באזור שהיה רעב לרפואה טובה במשך שנים רבות".

עשרות מתמחים החלו את תהליך הכשרתם לפני כחצי שנה, וזאת במסגרת מודל ייחודי, לפיו הם עובדים בבתי חולים ציבוריים אחרים עד למועד פתיחת בית החולים באשדוד, חלקם אף לצד הרופאים שעתידים לנהל את המחלקה שישובצו בה בבית החולים באשדוד.

לאחרונה נחתם הסכם בין בית החולים לבין אוניברסיטת בן-גוריון, בו הוגדר בית החולים כאוניברסיטאי וסונף לבית הספר לרפואה. במסגרת הסינוף האקדמי יספק בית החולים שירותי הוראה קלינית לסטודנטים, זאת במקביל להענקת מינוים אקדמיים לאנשי צוות מטעם בית החולים.

בימים אלה ממשיכים להתנהל באינטנסיביות תהליכי הגיוס לקראת פתיחת בית החולים. בית החולים, שישרת 250 אלף מתושבי אשדוד וכ- 250 אלף תושבים נוספים מהערים הסמוכות, צפוי ליצור 1,200 מקומות עבודה חדשים, מהם כ- 200 רופאים וכ- 500 אחיות. בית החולים האוניברסיטאי אסותא אשדוד יספק מגוון רחב של שירותים רפואיים למבוטחי כל קופות החולים, ביניהם גם חדרי מיון, חדרי ניתוח, טיפול נמרץ, מחלקות אשפוז, חדרי לידה, מכון אונקולוגי, מכונים ומרפאות, ויחל לפעול באופן מדורג החל מה- 4 ביוני.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך