אלופים: תלמידי "שובו עילית" אשדוד זכו בתחרות הסייבר הארצית של משרד החינוך

גם בשנת 2019 הצליח בית הספר "שובו עילית" לקטוף את התואר הנחשק, שמביא הרבה גאווה לעיר אשדוד ולצוות המקצועי, שעמל שעות ארוכות יחד עם התלמידים, בכדי להיות המוביל ביותר בעיר בתחום. רגע אחרי הזכייה המרגשת תפסנו את התלמידים והמנהלת מלכי שיינין לראיון קצר על ההישג החינוכי המכובד

בתחרות הסייבר של ישראל, אותה מארגן מדי שנה במהלך החורף משרד החינוך, זכו תלמידי בית ספר "שובו עלית" אשדוד, כאשר הציון שסיפקו אפשר להם להגיע במקום השני והמכובד בתחרות הארצית ובמקום הראשון מבין בתי הספר בעיר אשדוד. למעשה, הם משחזרים בהצלחה את ההישג הנפלא מהשנה שעברה, אם כי עם ניקוד גבוה יותר והצלחה מרשימה ביותר בתוצאות המקומיות.

תחרות הסייבר הארצית של משרד החינוך נחשב לאליפות יוקרתית במיוחד, אשר מושך אליו מאות בתי ספר מדי שנה, והפעם זה הגיע למספר שיא של לא פחות מ-1071 בתי ספר ברחבי הארץ ו-171,393 תלמידים. "היקף כזה של משתתפים", אומרים בבית הספר, "מצביע על האתגר הגדול ועל המוטיבציה של התלמידים להתמודד במקצועות מאתגרים כמו מתמטיקה, מדעים וטכנולוגיה ולהוכיח בהם את היכולות האישיות והקבוצתיות".

בתחרות הסייבר הארצית הציגה אשדוד גלריה לא מבוטלת בלשון המעטה של בתי ספר שונים ומגוונים, ורשמה הישגים יפים, אך אף אחד מבתי הספר לא הצליח להתקרב להישג המרשים של "שובו עלית", שהיה לבית הספר שרשם את ההצלחה הבולטת וזכה במקום השני בתחרות הארצית, בקטגוריית בתי הספר עד 150 תלמידים, עם ניקוד גבוה במיוחד של 481.55 נקודות, ומקום ראשון מבין כל בתי הספר באשדוד.

זו לא הפעם הראשונה שבית הספר "שובו עילית" אשדוד זוכה בתחרות השייכת למשרד החינוך. בשנה האחרונה הצליחו בבית הספר לשים את ידם על תחרויות נוספות בתחומים רבים שנחשבים להצלחה אדירה, כדוגמת פיזיקה, מתמטיקה ומצויינות 2000, כשהחיבור בינם לבין מכון ויצמן, הניב הצלחה בתחרות על עולם המדע בו השתתף בית הספר, ולאחרונה הצטרף לכל אלה גם אליפות הסייבר של שנת 2019.

על התחרות הזו מנצחת המנהלת המסורה מלכי שיינין, שכמו בתחומים אחרים הקשורים לבית הספר, גם הפעם היא לקחה את עניין המצויינות צעד אחד יותר מכולם, על מנת להביא להצלחה חסרת תקדים בתחום המתקדם והחשוב ביותר בשנת 2019, ושוב הצליחה להוכיח ש"בית ספר בוטיק", בו הילדים מקבלים את החום והאהבה להם הם זקוקים, מניב תוצאות מעשיות בזמן אמת להורי הילדים ולצוות החינוכי המסור.

כדי שנצליח להעביר את ההתרגשות העצומה של התלמידים, עיתון "המגזין" שוחח עם אחת מתלמידותיה הנרגשות של בית הספר, שאמרה כי "זה נורא כיף להיות עוד פעם ועוד פעם ביה"ס שזוכה בתחרות, במיוחד שאנחנו יודעות שמתחרות איתנו שכנות שלנו בבתי ספר אחרים, ובסוף הובלנו וניצחנו ניצחון חשוב שהוכיח עד כמה התכוננו. כל החברים בכיתה שלי השתתפו בתחרות בלי יוצא מהכלל, זה הרגיש כמו משחק מעניין שכולם רוצים לדעת מי ניצח, והכי כיף לגלות בסוף שאתה זה שמנצח".

המנהלת מלכי שיינין שוחחה איתנו מיד בתום התחרות כשהיא נרגשת ממש, כאילו מדובר בתואר הראשון שקוטף בית הספר עטור האליפויות. שיינין סיפרה כי "התחרות הייתה קשה לכל אורך הדרך. בכל יום היה שקלול וניתן ניקוד בהתאם להישגים. המאמץ המרוכז של צוות בית הספר ושל התלמידים, זכה לרוח גבית מדהימה של ההורים, כך שההישג אליו הגענו נזקף לזכות כל משפחת שובו עלית".

כזכור, בעבר סיקרנו בהרחבה כי בבית הספר "שובו עילית" מתגאים במערכת חינוך אישית מיוחדת ושונה מכל אלה הקיימות באשדוד, כאשר בעוד בכל בתי הספר לומדים כ-40 תלמידים בכיתה, בשובו משתדלים לחתוך את המספר בחצי, ולהעניק לתלמיד יחס אישי יותר.
בתקופה הקרובה תיסגר ההרשמה לבית הספר לשנת הלימודים הבאה, כאשר במערכת מדגישים כי הביקוש והתעניינות שהייתה השנה היא רבה מאוד, והם מקווים שההורים שכן התקבלו לאחר סינון יהיו מרוצים. במקביל הרישום לגן של בית הספר נמצא בעיצומו, כאשר שם מובילים את הקטנטנים להיות חלק מהמדע והחקלאות הנלמדים בגן כבר בגיל כזה, וגורמים להתפתחות שלהם לפרוח ולהגיע מוכנים לבית הספר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך