משכנתא אחרי פשיטת רגל- כל הסודות מאחורי הקלעים

לקחת משכנתא אחרי שעוברים פשיטת רגל זה דבר קשה וכמעט בלתי אפשרי. בתור מי שנלחם כבר שנים רבות בבנקים על מנת להשיג משכנתאות עבור פושטי רגל לשעבר, אני אנסה לתת כמה טיפים והנחיות שיוכלו לעזור לקחת משכנתא אחרי פשיטת רגל.
מרטין בוקסדורף - האיש שישיג לך משכנתא למרות בעיות BDI

אז קודם כל חשוב להדגיש, משכנתא אחרי פשיטת רגל זה דבר שניתן לקחת רק לאחר שמקבלים הפטר חלוט ולא לפני כן. אני מבין את המצבים שבהם רוצים לשעבד את הבית כדי לקחת כסף לסגירת החובות וחתימת פשיטת הרגל, אבל לצערי זה לא דבר אפשרי. משכנתא בנקאית ניתן לקחת רק לאחר קבלת הפטר חלוט.

עד כמה אתם לקוחות טובים של הבנק?

אתם אולי לא מצליחים להבין מה הקשר עכשיו לשאלה הזו, אבל זו למעשה השאלה החשובה ביותר והיא זו שתקבע האם ניתן לקחת משכנתא לאחר פשיטת רגל.

אז בואו נדבר על זה קצת. הנחת המוצא היא שהבנקים בכלל לא רוצים לתת משכנתאות לאנשים אחרי הפטר. אבל הם עדיין עובדים בלתת משכנתאות.

הם כן יהיו מוכנים לתת משכנתאות לאנשים שעברו הפטר, השאלה היא כמה זמן לאחר ההפטר ואם בכלל. מה שקובע כמה זמן לאחר הפטר ואם בכלל, זה עד כמה אתם לקוחות טובים בבנק.

דוגמה: זוג שכירים שמרוויח ביחד 35 אלף שקלים, שעובדים באותם מקומות עבודה כבר הרבה זמן, יצליחו לקבל משכנתא בערך שנתיים אחרי קבלת הפטר, כי אלו באמת לקוחות מעולים שהבנקים לא ירצו לוותר עליהם. אחרי שהבהרנו את התגובה הזו, בואו נמשיך הלאה.

זוג שכירים שהם מרוויחים הרבה פחות, פחות יציבים במקומות העבודה שלהם, יצטרכו לחכות שלוש ולפעמים ארבע שנים. עצמאיים שהם האנשים שהבנקים לא אוהבים, יצטרכו לחכות עוד יותר. כמובן שזה לא חקוק בסלע, אלה רק דוגמאות כלליות כדי להבהיר את הכוונה.

הסדרי חוב מול בנקים בזמן פשיטת רגל:

גם זה נקודה מאוד רלוונטית, שאסור להתעלם ממנה כי זה קריטי. אנשים במהלך פשיטת רגל נוטים להסתבך עם בנקים, כלומר מגיעים למצב שבו יש חוב בבנק מסוים ואז מגיעים להסדר עם אותו הבנק ומפחיתים את החוב לתשלומים.

ברגע שמגיעים עם בנק כל שהוא להסדר חוב, זה למעשה אומר שהבנק הזה לא ירצה לעולם לתת משכנתא. מבחינתי זה אומר שאותם הבנקים שהיה בהם הסדר חוב- הם לא אופציה בכלל לבקש משכנתא. המצב הכי גרוע שיכול להיות, זה מצב שבו היה הסדר חוב מול כל הבנקים ואז למעשה לא ניתן לבקש משכנתא בשום מקום. זה בהחלט קורה וזה ממש מבאס.

קצת עלי:

שמי מרטין בוקסדורף, מזה 10 שנים אני משיג משכנתאות עבור אנשים שעברו פשיטת רגל, אני קם כל בוקר ויוצא למלחמה מול הבנקים. הבנקים לא רוצים לתת משכנתאות ללקוחות שלי, אבל אני לעולם לא מוותר להם. אני כל יום רב, צועק, מתחנן, משכנע וממשיך עד שמאשרים לאנשים שעברו פשיטת רגל משכנתא.

זה התפקיד שלי ובזה אני מספר 1 בארץ, אני נלחם כל יום וכל היום להשיג משכנתאות לאנשים שעברו פשיטות רגל. אשמח מאוד לעשות את זה גם בשבילכם.

מרטין- 0508116397

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך