המזל "נדבק" לאשדוד: 62 מיליון שקל חולקו לתושבי העיר בשנה אחת מזכייה בלוטו!

3 זוכים מהעיר בשנה אחת, והם מצטרפים לעוד 3 זוכים בשנה שעברה. אשדוד הופכת להיות "בירת זוכי הטוטו", בכדי לזכות אתה כנראה צריך להיות גבר בגילאי 30-50, נשוי ואל תהיה עצמאי.... וגם אל תמלא בכסף גדול. שני טפסים מולאו ב-29 שקלים בלבד, אחד מהם כמעט החליף את המספרים הקבועים שלו, והזוכה ב-52 מיליון שקל מילא טופס כי... היה לו משעמם
המזל "נדבק" לאשדוד: 62 מיליון שקל חולקו לתושבי העיר בשנה אחת מזכייה בלוטו!

בבוקר יום שני, ה-22/1/2018, הגיע לבית מפעל הפיס תושב אשדוד בן 50. הוא התלבט אם להגיע עכשיו או בעוד חודש. הייתה לו סיבה מספיק טובה, הוא היה הזוכה היחיד ב-52 מיליון שקלים! השבוע התבשרנו שיש עוד זוכה מהעיר. הוא "הסתפק" ב-5 מיליון שקלים…

משהו טוב קורה לתושבי אשדוד כשהם מגיעים למלא לוטו. הם זוכים באחוזים גבוהים יותר באופן משמעותי מערים אחרות בארץ. 3 זוכים בתוך שנה, מינואר עד ינואר, זכו יחד ב-62 מיליון שקלים! תוסיפו לזה עוד 3 זוכים מהשנה שעברה, והנה לכם עיר עם הרבה מזל. בלוטו.

נחזור רגע לזוכה ב-52 מיליון שקלים. שבוע לפני כן הוא חגג את יום הולדתו. למתנה כזו הוא לא ציפה. "זו המתנה הכי נפלאה שקיבלתי", אמר אז בהתרגשות מובנת.

לפני שתרצו למלא קחו עוד עצה. בכדי להגדיל את הסיכויים שלכם לזכות אתם צריכים להיות בגילאי 30-50. שניים מתוך שלושת הזוכים היו בגיל 50. טוב יהיה אם תהיו נשואים. שלושת הזוכים המאושרים היו נשואים. אם לא באושר, עכשיו בטוח בעושר… בנוסף, כדאי לכם להיות שכירים. עצמאים לא זכו השנה. לפחות לא במיליונים. תמלאו בכסף קטן, שתי זכיות עלו לבעליהן 29 שקלים לטופס והכי חשוב, עדיף שהבעל ימלא ולא האישה. הזוכים היו כולם גברים. אגב המספרים עם סיומת שש מומלצים. הזוכה ב-52 מיליון מילא 6, 16, 26… המספר הנוסף היה 6.

נחזור לזוכים. הזוכה השני מאשדוד בתוך שנה, זכה בהגרלת הלוטו שהתקיימה בתאריך ה-1.12.18. לקח לו 4 ימים להתאושש והוא הגיע לבית מפעל הפיס לקחת את המזומנים. הזוכה, נשוי כבן 50 מאחד הישובים באזור אשדוד, גמלאי של מערכת הביטחון, שלח  טופס לוטו  ב-29 שקל בלבד. המספרים איתם הוא רץ קבועים, והוא מחליף אותם אחת לחצי שנה. מה שמסתבר הוא שכמעט והגיע הזמן להחליפם. למזלו הוא חיכה עוד קצת. השתלם לו.

הזוכה השלישי והאחרון כרגע… זכה בהגרלת הלוטו שהתקיימה בתאריך 29.1.2019, ממש ממש עכשיו. הוא לא חיכה יותר מידי והגיע לקחת את ה-5 מיליון שקלים שזכה בהם. הוא רכש כמובן טופס בשקלים בודדים, או אם נדייק ב-29 שקלים, אבל העניין הוא, שהוא מילא אותו והניח על השידה. במשך 24 שעות שכב הטופס על השידה ואיש לא נגע בו. לא כל כך עניין. אבל כשנגעו הבינו שנגעו באוצר.

ומה הם אומרים על הזכייה? נתחיל עם המאסטר. עם האיש שזכה ב-52 מיליון שקל: "היה לי משעמם וכולם היו בהפגנה (הפגנת השבת), אני החלטתי לצאת עם חברים לבילוי בקניון. מסתבר שזו הייתה החלטה גורלית וחכמה, מכיוון שראיתי את הפרסום בדוכן מפעל הפיס על הפרס הגדול בלוטו והחלטתי לנסות את מזלי ולרכוש כרטיס דאבל לוטו לוטומטי. בחצות חזרתי לביתי ובדקתי את הטופס בכל עשרת הטורים. טור ראשון כלום, טור שני כלום, וכך עד הטור השמיני. בתור השמיני, הרגשתי כמו בהצבעת האו"ם ב-1948 בנושא הקמת המדינה: 3 – יש, 6 – יש, 11 – יש, 16 – יש, 26 – יש, 34 – יש, המספר הנוסף, 6  – יש. התרגשתי מאוד וצעקתי בלי הפסקה".

דבר הזוכה השני, אף הוא מאשדוד, שזכה ב-5 מיליון שקלים, בדיוק בחנוכה: "כל חצי שנה אני מחליף מספרים. בעוד חודש הייתי  אמור לשלוח מספרים חדשים. גם אחרי 5 חודשים לא התייאשתי, אני רץ עם המזל והפעם המזל האיר לי פנים, המוכר בדוכן אמר לי כי  יש לי  זכייה גדולה ועלי להגיע לבית מפעל הפיס לפדותה, רק כשהגעתי הביתה התפניתי לבדוק בצורה רגועה ושקטה את הזכייה, ואז גיליתי לתדהמתי שזכיתי ב-5 מיליון שקל".

והאחרון הצעיר שבחבורה שזכה לפני כשבוע: "שמעתי שמישהו זכה בפרס הראשון והבנתי שזה לא אני. התקשרתי לאשתי וביקשתי ממנה לבדוק את הטופס שעל השידה".

האישה מתארת מה קרה מהרגע שבדקה: "לקחתי את הטופס ונכנסתי לבדוק. טור ועוד טור והמספרים לא נותנים כלום. כשכבר עמדתי להתייאש, בטור האחרון חיכתה ההפתעה. הייתי בהלם".

השניים סיפרו מה יעשו עם הכסף הגדול: "בשביל להתפרנס במדינת ישראל צריך לעבוד. נמשיך לעבוד קשה ונהנה מהמתנה הנפלאה שקיבלנו. את הכסף נפקיד בבנק, נתייעץ עם מומחי השקעות ונשקיע אותו בחכמה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך