סיפור אהבה שנולד בהסעה לעבודה…

כשעובדת הרכש של מפעל "אדמה אגן" גלוריה ברייר (62) ונהג ההסעות במפעל שלום קינן (65) נפגשו לראשונה בהסעה, זה התחיל בשלום מנומס והתקדם לסיפור אהבה מרגש במיוחד. שלום קינן: "כל אחד בא לזוגיות עם חבילה ועם דרך חיים. שנינו צריכים להכיל את הילדים ואת הנכדים האחד של השני, ואנחנו יודעים שאנחנו עושים זאת בצורה הכי טובה והכי נכונה"
סיפור אהבה שנולד בהסעה לעבודה...

מסתבר שלא צריך אתרי היכרויות או רשתות חברתיות למצוא אהבה. זה יכול להתרחש ממש מתחת לאף שלכם, לדוגמא בהסעה של העבודה במפעל. לכבוד יום האהבה הבינלאומי ויום המשפחה, שלום קינן וגלוריה ברייר (תושבי אשדוד), החליטו לשתף את כולם בסיפור הייחודי של הזוגיות שלהם, שנוצרה אחרי שנים שנסעו יחד בהסעה של מפעל "אדמה אגן", כשהוא הנהג והיא עובדת במפעל.

שלום קינן (65) וגלוריה ברייר (62) נפגשו בכל תחילת יום וסוף יום עבודה, כשגלוריה עלתה על ההסעה לעבודה בחברת "אדמה אגן", ושלום הוא הנהג בהסעה. לשניהם זהו פרק ב' בחייהם, ולשניהם ילדים ונכדים מהזוגיות הראשונה. הקשר בין הנהג והעובדת מהרכש התפתח, והשאר היסטוריה. היום הם יחד כבר שש שנים, והילדים והנכדים של שניהם נפגשים כולם, סביב שולחן אחד, בארוחות שישי אחת לשבועיים.

גלוריה עובדת כעשר שנים במחלקת הרכש של מפעל "אדמה אגן" שבאשדוד, העוסק בפתרונות לחקלאות, ואילו שלום עובד כבר תשע שנים במפעל, כשהוא מסיע ומחזיר את העובדים לעבודה בכל יום, ביניהם גם את גלוריה. הכול התחיל כשבאחד הבקרים שוחחו בהסעה על קינוחים, ושלום סיפר לכולם על עוגיות שהבת שלו והוא מאוד אוהבים. יום למחרת, בתום הנסיעה האחרונה שיצאה מהמפעל, גלוריה הפתיעה אותו כשבידיה העוגיות האהובות עליו שהכינה במיוחד עבורו. "כמובן שהתרגשתי ושמחתי מאוד, ידעתי ששנינו רוצים ושזה הולך לכיוון טוב", אמר שלום, "ובאותו הרגע הצעתי לגלוריה לצאת איתי לדייט".
אחרי כשנה של זוגיות בשני בתים נפרדים, שלום מספר שיום אחד הילדים שאלו אותו מיוזמתם מדוע גלוריה לא עוברת לגור איתם. שאול מוסיף ואומר: "הם התאהבו בה מהר מאוד. הם התרשמו מהאישיות המיוחדת, מהחמימות ומהיחס האוהב והחם שלה, גלוריה תמיד שם בשבילם. הנכדים גם מאוד אוהבים אותה, קוראים לה גלוריוש". גלוריה מספרת: "זה לא היה מובן מאליו וריגש אותי מאוד שהילדים ביקשו שאעבור לגור יחד עם שלום, החיבור איתם היה ממש מיידי".

שלום, חובב סקווש מושבע, טוען שגלוריה מביאה לו את המזל ובזכותה הוא מצליח להגיע להישגים מדהימים. במהלך שש שנות הזוגיות שלהם, שלום הספיק להגיע לנבחרת ישראל ולהשתתף בשתי מכביות. בשנה שעברה שלום זכה באליפות הארץ לגילאי 60 ובגביע המדינה לגילאי 60+. הזוג האוהב מבין שההצלחה שלהם לא מובנת מאליה, וכך סיפרו השניים: "כל אחד בא לזוגיות עם חבילה ועם דרך חיים. שנינו צריכים להכיל את הילדים ואת הנכדים האחד של השני, ואנחנו יודעים שאנחנו עושים זאת בצורה הכי טובה והכי נכונה. אנחנו מוקירים את הסיפור אהבה שלנו למפעל 'אדמה אגן', זאת המשפחה עבורנו, שם כולם מאוד מפרגנים לקשר שלנו, מתחילת הדרך, ועל כך תודתנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך