מעצב השיער מרובע ו' שכבש את לונדון

מעצב השיער עמירם בן-זקן, הבעלים של "המרכז להחלקות ושיזוף - עמירם בן זקן", יצא לפני כחודש בראש משלחת מעצבי שיער, כפרזנטור מוביל בארץ (והיחיד מאשדוד) של חברת צבעי השיער הבינלאומית "אינדולה", לתערוכה הגדולה ביותר באירופה לעיצוב שיער "סלון אינטרנשיונל" וגרף שם מחמאות * בן זקן: "זה כבוד גדול להגיע מרובע ו' לקדמת הבמה"
מעצב השיער מרובע ו' שכבש את לונדון

כשהוא עלה לבמה הראשית בלונדון בתערוכה הכי נחשבת בעולם, "סלון אינטרנשיונל", הוא לא היה שם רק כעמירם בן זקן מעצב השיער, אלא כעמירם בן זקן מעצב השיער מרובע ו' באשדוד, שעשה דרך ארוכה מאוד בכדי להיות אחד המעצבים הבולטים בענף, וגם כאחד מתוך 10 פרזנטורים של חברת הצבעים לשיער הבינלאומית "אינדולה" בארץ (היחיד מאשדוד). ללא ספק, הישג גדול לעמירם ולעיר.

עמירם בן זקן הוא בן 30 בלבד, נשוי ואב לשני ילדים, אבל נמצא בעסקי עיצוב השיער שנים רבות. ב-11 השנים האחרונות הוא מנהל את "המרכז להחלקות ושיזוף – עמירם בן זקן" ברובע ו', מקום שהפך למוסד ופועל כבר 40 שנה, כשאביו של עמירם, אלי בן זקן (דמות ומוכרת ומוערכת בעיר), הוא זה שניהל אותה והיה אחד הידועים בעיר ובענף, והעביר את זה לבנו עמירם שעבד שם מגיל צעיר מאוד. "נולדתי לתוך המספרה", מספר עמירם בחצי חיוך. עבורו העיסוק בענף הוא דרך החיים שלו.

אצל עמירם בן זקן במרכז להחלקות ושיזוף, תמצאו את כל מה שקשור לעיצוב שיער, לגברים ונשים, תסרוקות, החלקות, אסתטיקה, שיזוף, קוסמטיקה, מה לא? רק תבקשו. הכל במרכז אחד. עמירם: "אין דבר שאין אצלנו, אם הוא קשור לענף הזה. פשוט אין".

לא פלא שהוא היחיד מהעיר אשדוד שנבחר לייצג את "אינדולה", ענקית צבעי השיער לייצג אותה. אבל גם חברת "ז'אן דה פרל", מותג עולמי בהחלקות שיער, בחר בעמירם בן זקן כפרזנטור וכמדריך הראשי שלו בארץ, ללמד על היכולות של בן זקן בתחום הזה.

אבל הוא לא הסתפק בזה. בן זקן החליט כי הוא לא רוצה לצאת כל הזמן לתערוכות בתל אביב, שנחשבת למרכז עיצוב השיער. הוא החליט שתל אביב ואיתה מעצבי שיער אחרים מהארץ, יבואו לאשדוד או אם נדייק יבואו לרובע ו' באשדוד. אמר ועשה… בן זקן ערך את אחת מתערוכות השיער הגדולות ביותר שנראו בארץ. כל מי שחשוב בתחום עיצוב השיער הגיע לתערוכה שהוא ערך. בן זקן: "זה כבוד גדול להגיע מאשדוד מרובע ו', שהוא יחסית מיושן, לקדמת הבמה בישראל ובעולם. אני גאה שעשיתי זאת. הצלחתי להפוך את היוצרות, במקום שנצא לתל אביב, לעיר הגדולה, הבאתי את תל אביב לפה והם ראו שיש מה לראות כאן אצלנו".

נחזור לתערוכה בלונדון, שאגב לפניה הוא יצא לתערוכה אחרת באמסטרדם, מאחר וחשובות לו ההשתלמויות וההיכרויות עם כל החדש בתחום. בן זקן למד והדגים לעיניי מעצבי השיער הבולטים בעולם כולו, בתערוכה החשובה ביותר כאמור בענף עיצוב השיער. בין היתר עם פטריק קמרון, ו'טוני אנד גיא'. שמות שאולי למי שלא מבין, לא יגידו הרבה, אבל לבאים מהתחום, מדובר בשמות הגדולים ביותר שיש בענף.

לעמירם בן זקן יש עוד תכניות. הוא לא יסתפק רק בתערוכה שעשה כאן ברובע ו' או ביציאה לתערוכות בינלאומיות, ברור לכולם שבן זקן כבר חושב על הדבר הבא, על ההפקה הבאה. תהיו בטוחים גם שהוא לא יסכים לעשות אותה בשום מקום אחר, מלבד כאן ברובע ו', בבית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך