הסיפור על האופניים, הילד המאושר ונס חנוכה הפרטי שלו

כמו בכל שנה, גם השנה גמ"ח "חסדי מאור מאיר", המשיך לערוך את אירועי חג החנוכה המיוחדים שכללו: "מצעד לפידים", מסיבת חנוכה וחלוקת הפתעות לילדים בבתי חולים, הכל חינם אין כסף, כמו תמיד. במהלך מסיבת החנוכה הוגרל זוג אופניים
הסיפור על האופניים, הילד המאושר ונס חנוכה הפרטי שלו

בשבוע החולף התקיימה באשדוד מסיבת חנוכה גדולה ומושקעת שכל מטרתה לשמח את ילדי אשדוד בחג החנוכה, מסיבה גדולה שכולם הוזמנו אליה חינם אין כסף. כי כמו בכל שנה גמ"ח "חסדי מאור מאיר", ערך גם השנה אירועי חנוכה מהגדולים שיש בעיר, והכל למען ילדי העיר שאינם יכולים להרשות לעצמם לשלם עבור אירועי החג הכל כך יקרים. כ- 500 ילדים ובני משפחותיהם הגיעו לחגוג את מסיבת החנוכה, שהתקיימה במתנ"ס 'רמי נעים' שבמקיף ד', שקדם לו מצעד לפידים מרהיב.
גמ"ח "חסדי מאור מאיר" הוקם לזכרו של הילד מאור מאיר ז"ל, אשר נפטר בגיל 16 בתאונת דרכים, ולאחריה התברר עד כמה עזר בסתר לרבים. אביו שמעון בן שמעון ומשפחתו החליטו להקים את הגמ"ח לזכרו ולהמשך פועלו של בנם האהוב, שבכל פעם התגלה עוד נדבך מפועלו של בנם שהותיר אותם יותר ויותר נפעמים ממעשיו.
המסיבה נפתחה כאמור במצעד לפידים מרהיב שחלף ברחבי רובע ה'. האור שבקע מהלפידים של הצועדים, האיר את הרובע ושימח את העוברים ושבים, שאף הצטרפו לשירה ולצעדה המאירה.

משם הגיעו הילדים לטקס הדלקת נר חנוכה ומופע ענק שכלל הגרלות והופעת הליצן והבדרן "לירון האווירון" במתנ"ס רמי נעים, כשברקע שירי חנוכה. האולם התמלא עד אפס מקום בילדים והורים. הטקס היה במעמד יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן, שבירך את משפחת בן שמעון ואת המשפחות והילדים הרבים שמילאו את האולם עד אפס מקום.
את הערב הגדול המשיך האומן "לירון האווירון", במופע להטוטים וקסמים שהלהיבו את הילדים וההורים השמחים. בסיום המופע קיימו קריאת תהילים מרגשת כששמעון בן שמעון חילק שלל הפתעות ופרסים לילדים. כמו כן בסיום הערב חולקו שקיות הפתעה עם טרופיות וספוגניות ובעיקר המון המון הפתעות.

בסיום הערב הסתבר כי לאחד הילדים אירע נס חנוכה פרטי משלו. שמעון בן שמעון מספר בהתרגשות: "כאשר האולם התרוקן וכולם היו בדרכם חזרה לבתיהם, ניגשה אחת האימהות אליי וסיפרה לי בהתרגשות שהזוכה באופניים הוא ילד ממשפחה מעוטת יכולת, והזכייה הזו היא נס חנוכה הפרטי של הילד, שחלם הרבה זמן שיהיו לו אופניים כמו לשאר חבריו. כל פעם מחדש אירועים כאלו ע"ש בני היקר מאור מאיר ז"ל, מספקים ומזמנים סיפורים מרגשים ומשמחים כאחד".

שמעון בן שמעון הוסיף: "אני רוצה להודות לאנשים היקרים שתרמו וסייעו להרים את מצעד הלפידים ומסיבת החנוכה. תודה למנהל מתנ"ס טנה שלום לוטטי, למנהלת מקיף ד' יהודית ביטון, לקובי רכז מדצ"ים, וכמובן למדצי"ם של מתנ"ס טנה ולתלמידי מקיף ד' שתרמו מזמנם היקר לטובת הגמ"ח".

גמ"ח "חסדי מאור מאיר" שימח גם ילדים חולים

אבל אירועי הגמ"ח נמשכו גם אח"כ. צוות גמ"ח "חסדי מאור מאיר", בראשותו של שמעון בן שמעון, לא שכח גם השנה במהלך ימי החנוכה, ללכת ולשמח את הילדים החולים בבתי החולים שבאזור, ע"י חלוקת מתנות והפתעות עם ליצנים שגרמו לשמחה וחיוכים בקרב הילדים ובני משפחותיהם. ילדים שלרגע חשבו ששמחת החג תפסח עליהם השנה. אבל הגמ"ח כמו תמיד, דאג להביא את השמחה אליהם עד למיטת חוליים.
אחד הרגעים הכי מרגשים במהלך ביקור צוות הגמ"ח בבתי החולים, היה כאשר אחד הילדים החולים שהיה שרוי בעצבות ובבדידות, פתאום התעורר לחיים וגילה סימנים של ערנות ושמחה, כאשר הצוות ניכנס לחדרו שר לו שירי חנוכה וחילק לו פרסים. שמעון בן שמעון מסכם את אירועי חנוכה: "מבחינתי בשביל רגעים משמחים ומרגשים אלו קיים פרויקט גמ"ח 'חסדי מאור מאיר'. יהי רצון שנזכה להמשיך לשמח את עם ישראל, משפחות וילדים לאורך כל השנה, והכל לעילוי נשמת הבן היקר והאהוב מאור מאיר בן שמעון ז"ל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך