120 אלף ₪ פיצוי על שריטה ביד בעת נסיעה בטרקטורון

בן 45 מאשדוד שידו נשרטה ממעקה הבטיחות של הטרקטורון יזכה לפיצוי של כ-120 אלף ₪. כך עולה מהסכם פשרה שקיבל תוקף של פסק דין בבית משפט השלום בירושלים בעקבות תביעה שהגיש נגד ביטוח הפול באמצעות עורכי הדין גיל וניצן הראל
120 אלף ₪ פיצוי על שריטה ביד בעת נסיעה בטרקטורון

מהתביעה עוולה כי התובע נהג בטרקטורון מסוג פולאריס ברכיבת שטח בחודש ינואר לפני כ-5 שנים כאשר ידו אוחזת במעקה שבדופן הרכב ולפתע הבחין כי נשרט  בידו במהלך הנסיעה. הוא פנה לטיפול עקב חתך פתוח באגודל כף היד שמאל, והפצע נסגר עם דבק מיוחד.

על פי האיבחון המדובר בקרע בבשר שיוצר פצע "עם קצוות לא סדירים". נהג הטרקטורון שב והתלונן מספר פעמים בקופת החולים על כאבים ונימולים באצבעות כף יד שמאל בדגש על אגודל שמאל. בבדיקה נמצאה צלקת וירידה בתחושה עם סימני פגיעה ברשת העצבית  בגב האגודל. מאז התאונה ועד היום, התובע מתלונן על כאבים ועל מגבלה וחוסר רגישות באגודל כף יד שמאל.

לדברי באי כוחו נהג הטרקטורון מתקשה מאז התאונה, לעמוד ממושכות, מתקשה להתכופף ועל כן  כושר העבודה שלו נפגע. הוא תבע בבית המשפט לפסוק לו פיצוי בגין כאב וסבל, הפסדי שכר, הוצאות רפואיות ונסיעות לטיפולים.

חברת הפול – המאגר הישראלי לביטוחי רכב, ביקשה בכתב ההגנה לדחות התביעה על הסף, בין היתר בטענה כי התובע נפגע, אם בכלל, בנסיבות אחרות.

לאחר משא ומתן בין באי כוחו עורכי הדין גיל וניצן הראל העוסקים בתביעות נזקי גוף, לבין עורכי הדין של הפול  סוכם כי התובע יקבל פיצוי בסך כ-120 אלף ₪.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך