איציק איטח הודיע: "סוגר את הגמ"ח שלי"

בפוסט לא פשוט הודיע איציק איטח, ממתנדביה הגדולים של העיר, כי הוא לא ימשיך להפעיל את הגמ"ח. איטח: "ההוצאות של הגמ"ח מטורפות, זה מגיע לסכומים שאני אישית מוציא מכיסי כדי שלא ינתקו חשמל". איטח הוסיף: "אנשים שאני מרשה לעצמי להגיד שהם סמרטוטים ולא גברים, לבוא להגיד בפנים שחושבים שאני מרוויח מהגמ"ח, וגר עדיין באזור ו' בקומה 4 בלי מעלית"
איציק איטח הודיע: "סוגר את הגמ"ח שלי"
איטח והילדה. ממתנדביה הגדולים של העיר

איציק איטח הוא אחד ממתנדביה הגדולים של אשדוד. הוא מפעיל גמ"ח ברחוב מיכלשוולי, שניתן לו על ידי העירייה. רבים מגיעים בכדי לקבל סיוע, ואיטח עזר להם במשך כל השנים האלה. אלא שלאחרונה הודיע איטח כי הוא סוגר את הגמ"ח ואף פרסם פוסט לא פשוט בו הסביר מדוע הוא עשה את המעשה המפתיע.

החלטה עצובה
איטח כתב: "חברים, תזכרו טוב טוב את התאריך הזה, היום בו החלטתי לסגור את הגמ"ח לצמיתות, הגמ"ח שלדעתי באמת דאג לרוב המשפחות הנזקקות בעיר, ובאמת הכול היה מכל הלב על חשבון הזמן שלי עם משפחתי. עשיתי מה שיכולתי ואני אפרט למה לקחתי החלטה כזאת: הגמ"ח לא ראוי שיהיה שם אוכל, מפני שעכברים אוכלים לי הכול שם, ושום ריסוס או מלכודות לא עוזר. ההוצאות של הגמ"ח מטורפות, זה מגיע לסכומים שאני אישית מוציא מכיסי כדי שלא ינתקו חשמל כי במקרה שמנתקים חשמל מתנקים לכל הבניין, גם חדר מדרגות, ולזה אני לא ייתן שזה יקרה אז אני משלם מכיסי כבר ים זמן".

"משלוח" של איטח יוצא לדרך

איטח מוסיף ואומר: "פיות של אנשים שאני מרשה לעצמי להגיד שהם סמרטוטים ולא גברים, לבוא להגיד בפנים שחושבים שאני מרוויח מהגמ"ח, וגר עדיין באזור ו' בקומה 4 בלי מעלית. לא שאני סופר אותם, אבל בואו נראה את אלה שזקוקים לאוכל שידעו שמי שמדבר שיש להם חלק ענק פה שהרבה משפחות לא יקבלו אוכל בגללם, ואני מאחל לעיר אשדוד עוד אחד כמוני פה בעיר, העיר הייתה נראית הרבה יותר טוב. אני רוצה לומר תודה גדולה לכל אלה שעזרו ותמכו, אני באמת אוהב אתכם, וממש מבקש סליחה מכל אלה שלא אוכל לעזור להם יותר. הלב שלי נקרע, אבל אין לי ברירה אחרת".

"אני מבקש סליחה מכל אלה שלא אוכל לעזור להם יותר. הלב שלי נקרע, אבל אין לי ברירה אחרת"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך