רגע לפני: 2500 פעילים הגיעו לכנס הבחירות של ד"ר יחיאל לסרי

פעילים ותומכים רבים מהעיר אשדוד השתתפו הערב, בכנס התמיכה האחרון של ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, רגע לפני הבחירות המכריעות לראשות ולמועצת העיר
רגע לפני: 2500 פעילים הגיעו לכנס הבחירות של ד"ר יחיאל לסרי

48 שעות לפני שמסע הבחירות יסתיים, והתוצאות יפורסמו לציבור הרחה, קיים ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי את כנס הבחירות שלו לראשות העיר, ושל רשימת 'אשדוד בתנופה' למועצת העיר, כאשר אלפים גדשו את אולם האירועים 'בלה וידה' באזור התעשייה בעיר.

בין המשתתפים הרבים שנכחו באולם הגיעו גם חברי כנסת ממפלגת השלטון 'הליכוד', כדוגמת אבי דיכטר ואמיר אוחנה, שכיבדו בנוכחותם את המעמד, של מועמד הליכוד בעיר ומפלגת הבת שלהם 'אשדוד בתנופה'.

על פי הערכות של המארגנים למקום הגיעו כ- 2500 משתתפים, רובם פעילים שהגיעו בהזמנה מיוחדת, את הכנס פתח ממלא מקום ראש העיר עו"ד גבי כנפו, כשאחריו עלה ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וסחף את ההמון בנאום בחירות אחרון רגע לפני ההגעה לקלפי.

לקראת סיום הכנס עלו לבמה בזה אחר זה חברי רשימת 'אשדוד בתנופה' שמתמודדים על כניסה למועצת העיר, שהודו לקהל הרב שהגיע לתמוך בהם רגע לפני הקרב המכריע.

צפו בגלריה מהאירוע:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך