האשדודים היפים: נכה ערירי זכה לשיפוץ ביתו לפני החורף

א', נכה בן 88, חי לבדו וביתו לא היה ערוך לחורף. גשם חזק עלול היה להציפו ואז זה היה מקשה עליו לגור בדירה, והוא היה עלול להישאר ללא קורת גג. איציק איטח, ממתנדביה הגדולים של העיר, יחד עם מספר קטן מחבריו, צבעו ושיפצו את ביתו של הנכה, בכדי שיעבור את תקופת הגשמים. עדיין ניתן לעזור בדברים לקראת החורף.
האשדודים היפים: נכה ערירי זכה לשיפוץ ביתו לפני החורף

א', נכה בן 88 מרובע א', שחי לבדו ומתנהל רק בעזרת כסא גלגלים, זכה השבוע לעדנה, כשמספר אנשים ובראשם איציק איטח, ממתנדביה הגדולים של העיר, שיפצו את ביתו הרעוע לפני הגעת הגשמים.

הנכה גר בבית שזה זמן רב לא עבר כל אחזקה, בוודאי לא שיפוץ, וככל הנראה החשש היה שבגשם החזק הראשון, בחורף המתקרב ובא, עלול היה הבית להיות מוצף לפחות בחלקו, מה שהיה מונע ממנו ומהמטפלת שלו להצליח בכלל לגור בבית.
מי שקיבל את הבשורה על הקשיש, היה כאמור איציק איטח, שלא חשב פעמיים והחל לצבוע ולשפץ במו ידיו. הוא נעזר במספר חברים נוספים, בניהם אושרי פרחן מחברת "דקו" שתרם קרמיקה וחומרים בכדי שאפשר יהיה להביא את הבית למצב נורמלי.

חבר נוסף עשה את כל האיטום לבית, שכן היה ברור שהוא זקוק לזה וזו אולי אחת הבעיות של הבית הישן. מאחר ומדובר באדם שחי לבדו עם מטפלת, הרי שאפשר עדיין לעזור בדברים נוספים כי הוא לא עובד ונעזר בקצבה של הביטוח הלאומי, והמוגבלות הפיזית שלו מונעת ממנו גם ניידות. כך שניתן לעזור בכמה וכמה דרכים, גם בדרך חומרית וגם אחרת.

איציק איטח: "לא יכולנו להתעלם מהמצוקה של א'. ברגע שראינו את המצב הבנו שאי אפשר להשאירו כך בלי עזרה. אז החלטנו לעשות הכל בכדי שלפחות בחורף הקרוב הוא יוכל להיות בשקט, שהבית שלו לא חדיר למים ושהוא במצב שאדם יכול וצריך לחיות בו".

למי שיכול לעזור או רוצה לעזור, ניתן לפנות לטלפון: 050-3884898, איציק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך