מה צריך לדעת לפני שמזמינים פרגולה?

"רפורמת הפרגולות" הקלה על כולנו להרכיב פרגולות בבתים פרטיים וגם בתי עסק, וכיום ניתן ליהנות ממגוון פרגולות נפלאות שמשמשות פתרון הצללה מעולה. אם אתם רוצים להתקין פרגולה מעץ, או פרגולה מאלומיניום, במבנה מסוים, אלו הדברים שאתם צריכים לדעת כדי שהעבודה תתבצע בדיוק לפי שביעות רצונכם.
פרגולה

למה משמשת פרגולה?

בניית פרגולה מאפשרת לכם ליצור אזור ישיבה נעים מחוץ לביתכם הפרטי או בית העסק שלכם, בלי צורך בקירות. פרגולה מעצם מכסה שטחים חיצוניים שונים, כמו מרפסת, חצר קדמית, חצר אחורית, ועוד, והופכת אותם לחללים חוץ ביתיים שניתן לשבת תחתם.

פרגולות מכל סוג בעצם יוצרות בידוד חלקי מהסביבה בכך שהן מצלות על אלו שיושבים תחתן בימי הקיץ החמים, ומגנות עליהם מגשם בימים הגשומים והסוערים של החורף.

מאילו חומרי גלם בונים פרגולות?

שני חומרי הגלם הנפוצים ביותר לבנייה והרכבה של פרגולות הם עץ ואלומיניום. פרגולות מאלומיניום הן הבחירה המועדפת כיום בזכות התכונות של מתכת האלומיניום שהופכות אותה לחומר הגלם האידיאלי עבור בנייה חיצונית. אלומיניום הוא חומר עמיד במיוחד שיכול לעמוד בפני פגעי מזג האוויר, כך שהוא לא נהרס גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים.

אלומיניום גם גמיש בצורה בלתי רגילה, כך שניתן לעצב באמצעותו פרגולות בצורות וגדלים שונים בלי השקעת זמן רב. המשקל הקליל של אלומיניום גם הופך אותו לחומר גלם מעולה עבור פרגולות שגורם להן לנוע בקלילות כאשר מסיטים אותן קדימה או אחורה.

עץ גם הוא מהווה חומר גלם אהוב עבור פרגולות, אך ההרכבה שלו הופכת היא יקרה למדי. פרגולות עץ משמשות בעיקר לבתים פרטיים עם שטח חיצוני גדול בשל המראה הטבעי שלהן והתחושה החמימה שהן יוצרות. פרגולות עץ מתאימות גם למרפסות של דירות, אך הן פחות מומלצות מפרגולת אלומיניום איכותית ומשתלמת.

מנגנוני הפעלה של פרגולות

כדי לווסת את כמות האור וגם הטמפרטורה בתוך המבנה שפרגולה מחפה עליו, ניתן להניע קדימה או אחורה, באופן מלא או חלקי. פתיחה מלאה של הפרגולה תיצור אזור מוצל לחלוטין, ואילו הנעה שלה אחורה, או עד למחצית המרחק, תאפשר לשמש להיכנס דרכה.

הנעה של פרגולה מעץ, או פרגולה מאלומיניום, יכולה להתבצע באופן ידני, או באמצעות מנגנון חשמלי. מנגנון חשמלי הוא המועדף במרבית המקרים, מפני שהוא מאפשר להזיז את הפרגולה בקלות ובלי מאמץ, באמצעות לחיצה על שלט או מתג הנעה, תוכלו להזיז את הפרגולה כיצד שאתם רוצים על מנת ליצור צל או אזור מואר.

בניית פרגולה עם מקצוענים

בניית פרגולה מכל סוג צריכה להתבצע בצורה מדויקת, הן מבחינת מגבלות הבנייה בביתכם, והן מבחינת המידות שלה. בניית פרגולה אם כן צריכה להתבצע על ידי מקצוענים בלבד שיוכלו להתאים אותה לביתכם וגם לטעמכם האישי. עם חברה מקצועית לבניית פרגולה, תוכלו ליצור בביתכם אזור ישיבה מקסים שתוכלו ליהנות בו בימי החורף הגשומים או ימי הקיץ החמים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך