הכינו את הגג לקראת החורף עם איטום מקצועי

למרות שעונת החורף בישראל אינה ארוכה כמו באזורים אחרים בעולם, היא יכולה להיות סוערת למדי עם ממטרים רבים שיכולים להרוס גגות, או לגרום לנזילות. כדי למנוע את המצבים הללו, חשוב לבצע איטום גגות מקצועי עבור גג מכל סוג שהוא, כולל איטום גג מרוצף. בחורף הזה אסור שתיתפסו לא מוכנים, וחשוב שתבצעו איטום לפני תחילת הגשמים.
הכינו את הגג לקראת החורף עם איטום מקצועי

איזה סוג איטום הגג שלי צריך?

לפני שאתם מתחילים במלאכה של אטימת גגות, חשוב שתדעו איזה סוג איטום מתאים לגג שלכם. שני הסוגים העיקריים של איטום הם זיפות גגות והנחת יריעות ביטומניות לגג. זיפות גג מהווה שיטה ישנה יחסית לאיטום גגות, אך אין זה אומר שהיא אינה יעילה.

אטימת גגות באמצעות זפת מאפשר להגן על גגות שהגישה אליהם בעייתית, כמו גגות במבנים גבוהים, ובכך למנוע חדירת נוזלים אל המבנה. איטום עם יריעות ביטומניות לגג מהווה שיטה יעילה לא פחות, אם לא יותר, מהשיטה של זיפות גגות. באמצעות שיטת היריעות, מניחים יריעות איטום ייחודיות על גביי הגג ומלחימים אותן למקום באופן שיוצר איטום חזק במיוחד.

איטום גגות כרוך גם בבחירה של חומר האיטום המתאים עבור הגג שלכם, כאשר אתם חייבים לבדוק מה היה חומר האיטום הקודם. אם למשל איטום הגג של ביתכם או הבניין בו אתם חיים נעשה לאחרונה באמצעות חומר ביטומני, ניתן יהיה לאטום אותו שוב רק עם חומר ביטומני. אותו כלל תקף גם לאיטום צמנטי, איטום עם חומר אקרילי, ועוד.

ומה עם גג מרוצף?

האתר הלא פשוט הוא איטום גגות מרוצפים, מפני שמצד אחד הרצון הוא לבצע איטום מוחלט, מה שניתן לעשות רק עם מרימים את המרצפות, ומצד שני, לא רוצים לפגוע במראה האלגנטי של הגג המרוצף.

הפיתרון במקרים הללו הוא שימוש בחומר איטום ייחודי וחזק במיוחד שמורחים בין המרצפות כדי למנוע חדירה של נוזלים בין החריצים. באופן הזה, המרצפות לא נפגעות, והאיטום החזק מונע נזקים לגג וגם לשאר חלקי הבניין.

כיצד מבצעים איטום גגות?

איטום גג מקצועי כרוך במספר שלבי הכנה וגם מספר שלבים של איטום וניקוי. תחילה יש לנקות לחלוטין את שטח הגג, לתקן בו ליקויים, להכין אותו לאיטום, ורק לאחר מכן לאטום אותו. אין צורך לומר שאטימת גגות עצמאית ולא מקצועית תותיר את הגג בביתכם חשוף לנוזלים, ולכן חשוב להשתמש בשירותיהם של אנשי מקצוע המתמחים בתחום. איטום גגות חייב להתבצע לפני החורף, כאשר מזג האוויר יבש וניתן לבצע את המטלה הזו בלי הפרעות ורטיבות. באמצעות איטום גגות, או זיפות גגות, מקצועי, ביתכם יהיה מוגן במהלך העונה הרטובה, ואתם תוכלו להיות רגועים שלא ייגרמו לו נזקים. עבור זיפות גג מכל סוג, פנו אל המומחים שיבצעו את העבודה עבורכם בלי בעיות.

 

המאמר נכתב בשיתוף עם אתר איטום בקליק – https://www.click-sealing.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך