SEND ME AN ANGEL

אנג'ל (ג'ולי) ברנס (17), שמתגוררת מרחק פסיעה מאשדוד (מושב שדה-עוזיה), העניקה לעיתון "המגזין" ראיון בלעדי על ההצלחה כאחת מכוכבות הילדים הבולטות בארץ , על ההנחיה בפסטיבל ראש 1 עם קהל של עשרות אלפי צופים, הסדרה החדשה של דיסני בה היא מככבת לצד אילנית לוי. מאות אלפי העוקבים שלה באינסטגרם, החברים שפקפקו ולא תמכו, הלהקה החדשה "פורמולה" שהפכה לסיפור הצלחה .
SEND ME AN ANGEL
צילום: רועי סרוסי

אנג'ל (ג'ולי) ברנס רק בת 17, תלמידת תיכון בכיתה יב', אך לגמרי לא ילדה רגילה. ברנס פרצה לחיינו בתוכנית "הבנים והבנות", שמשודרת בערוץ הילדים כשהייתה רק בת 12, והיא בעלת עמוד אינסטגרם שמונה 231 אלף עוקבים. יש לה עמוד יוטיוב מצליח ופופולארי עם מאות אלפי צפיות לסרטון ועשרות אלפי רשומים (77 אלף), היא מככבת בסדרה חדשה של דיסני עם לא אחרת מהדוגמנית והמגישה אילנית לוי שמשחקת שם את אימה, ועכשיו היא גם זמרת בלהקת הבנות החדשה "פורמולה".

אנג'ל היא ללא ספק כוכבת ואם דאגתם מהלוז הצפוף, אז אל חשש כי המשפט: "אין לי זמן…", לא משחק אצל אנג'ל תפקיד לדבריה: "אני לא מאמינה במשפט אין לי זמן. לדוגמא את רישיון הנהיגה שלי עשיתי תוך כדי הצילומים, היוטיוב שזה לצלם ולערוך ואת הכל עשיתי ביחד ותוך כדי. אני אומנם בונה את עצמי לאט לאט אבל אני בפול עבודה כל הזמן".

אם תשאלו מהו סוד הקסם של אנג'ל, התשובה תהיה מעניינת כי מדובר במולטי טאלנט. היא שרה, משחקת, מנחה ומנהלת בלוגים מצליחים. אם חשבתם כי הפרסום, המעריצים ומאות אלפי הצפיות הגיעו בקלות, אז הכתבה הזו בשבילכם כי אנג'ל הישראלית ממהרת להבהיר כי לא מדובר בעוד גימיק, אלא בעבודה קשה שנבנתה תוך מחשבה רבה.
לאחר הפריצה בתוכנית הילדים המוכרת, השמועות על אביה שבכלא בגלל העלמת מס גדולה החלו לצוץ. והיא מצידה החליטה להבהיר ולשים סוף לשמועות בסרטון שמסביר הכל ביוטיוב. הסרטון מונה כיום כמעט חצי מיליון צפיות, והפך אותה לאישיות מוכרת עוד יותר בעולם הילדים.

למרות הכל אנג'ל מתארת כי במשך שנתיים, עד גיל 14, היא הייתה ללא עבודה בתחום: "האינסטגרם היה אז חדש ופתאום היו לי עשרת אלפים עוקבים, אבל למרות זאת הייתי בשנתיים הפסקה. כולם הצליחו, פרחו, עשו קמפיינים ואודישנים ואני לא עשיתי כלום".
אנג'ל מסבירה כי בשנתיים האלה מספר העוקבים שלה עלה אט אט, אך התפנית כללה את היום בו עלו לה כאלף עוקבים במכה: "הזמינו אותי להשקת תיאטרון והלכתי. פתאום הכרתי כל מיני אנשים מהתעשייה שהיום הם גם חברים טובים שלי, ושאלתי חברה שלי איך עושים קמפיינים?". אותה החברה קישרה אותה ללאון שניידרובסקי, אם השם נשמע לכם מוכר זה לא סתם, כי לאון הוא אישיות מוכרת בפני עצמה. הוא בוגר תוכנית הריאליטי "האח הגדול", סטייליסט ומייסד של סוכנות טאלנטים ברשת. שניידרובסקי עזר לה רבות בתחילת דרכה. אנג'ל: "הוא עשה אותי לכוכבת רשת גדולה ומאוד קידם אותי, אני מודה לו על זה".

עם אמביציה בשמיים וכוח רצון, היא מספרת שלכל בנאדם שהכירה, היא הסבירה כמה היא רוצה לעבוד ולהצליח: "לא היה אכפת לי אם מאמינים בי או לא, ההורים שלי האמינו ואני האמנתי, ידעתי שאני יכולה להצליח, לא משנה מה יגידו". היא הייתה נחושה בדעתה להצליח למרות שאת ה"לא" היא שמעה פעמים רבות וממש לא רק פעם אחת. אנג'ל מתארת: " אמרו לי מלא לא, וגם אמרו לי – ילדה תחכי בתור. תמיד הייתי זו שבסוף לא מראיינים. עשיתי קמפיין עם חברה טובה אנה זאק, והגיעו מחדשות הבידור לראיין אותנו. ראיינו רק אותה ואחרי שאמרתי אבל למה אנחנו עושות קמפיין ביחד, ראיינו אותי, אבל בסף הורידו אותי בעריכה". היא ממשיכה ומסבירה כי תמיד הרגישה בצל: "תמיד הייתי החברה של.. היא של והזאת שם, לא היה אנג'ל ברנס. האמנתי בעבודה קשה שאם אתאמץ ואוציא את הדם אני אצליח".

"היו ימים שלא היה לי חברים"

וזה לגמרי קרה. בקיץ שעבר היא השתתפה בתוכנית הדוקו-ריאליטי "סוואגרז" ששודרה בערוץ "קידס" ביס. הסדרה מתארת את תחילת דרכם של 5 כוכבי רשת צעירים ומלווה אותם כל הדרך אל הטופ. "בסוואגרז קיבלתי תנופה של החיים, כולם הכירו אותי, זה היה קיץ שלא אשכח, זה לא היה הגיוני", היא נזכרת. על אף ההכרה, הביקורות וחוסר הפרגון מהחברים לא איחרו לבוא. ברנס מספרת כי את רוב שנות התיכון העבירה לבד: "היו ימים שלא היה לי חברים, הייתי יושבת בהפסקות ומסתכלת על הקיר, מחפשת אפילו שיהיה לי עם מי לריב. הייתי לבד אבל זה מה שבנה אותי, פעם זה היה לי קשה היום זה לא מזיז לי".

אבל אל תדאגו לברנס כי היא נמצאת בחברה טובה, כיום היא חברה בלהקת "פורמולה", שמונה עוד 3 בנות בנוסף אליה: טליה לאורן והתאומות עלמה וליה ציון שהשתתפו איתה בתוכנית "סוואגרז". הן הוציאו לאחרונה סינגל בכורה שהגיע ל-188 אלף צפיות והופיעו איתו על הבמה בפסטיבל ראש 1, מול עשרות אלפי ילדים, כאשר אנג'ל הייתה גם המנחה. על שיתוף הפעולה ביניהן היא מספרת על פרגון נטול אגו: "הלוואי וזה לא ישתנה, אם כבר קריירה אז עם חברות טובות. יש מקום לכולם ומי שעובד קשה יצליח". היא מוסיפה ומבטיחה שהשיר השני בהכנות, אז יש לכם למה לחכות…

הציפיות ממנה לא מאחרות לבוא, ולמרות שהיא עצמאית ודואגת לעשות הכל, היא גם לפעמים נשברת. לאחרונה אנג'ל מספרת שעברה תאונה כאשר היא הייתה הנהגת ומבהירה כי לא נגרם נזק, אך זה השפיע עליה רבות: "הייתי מרותקת להגה שלוש שעות ולא הצלחתי לזוז, לא קרה נזק אבל רק המחשבה של אם הייתי פוגעת במישהו, האחים שלי היו איתי באוטו ונבהלתי מזה. אני מאוד אחראית וזה לא מתאים לי לעשות טעות. זה שובר. היום הזה היה יום של התמוטטות עצבים". היא ממשיכה ומסבירה כי בנוסף הייתה אמורה להגיע לצילומים של המופע "כפולה" ואחרי שלוש שעות של בכי, הייתה צריכה לנסוע לתל אביב להיכל נוקיה, בו נערך המופע ואם זה לא מספיק היא גם טעתה בדרך: "הרגשתי שאם לא אעצור לרגע בצד אני לא יודעת איפה אני אהיה. לקחתי את עצמי בידיים ומי שהרגיעו אותי זה אמא שלי ורוברט הסוכן שלי. לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיו. מאז הבנתי שאם אני ממהרת הכל בסדר, יש תמיד עוד דרך והיום על כל דבר אני חושבת פעמיים".

למרות הצילומים, ההקלטות והקשיים אנג'ל לטענתה לא מרגישה ילדה שונה, ולדבריה זה מה שבנה אותה ומהקושי היא צומחת. היא מאמינה בשלושה עקרונות: "לכבד, להעריך ולתת"… ודואגת להסביר שהיא לא שוכחת מאיפה היא באה: "אני כולה אנג'ל ברנס ממושב קטן בשדה עוזיה. לא היה לי קשרים או כסף של מישהו שידחוף אותי, אני זוכרת טוב מאיפה באתי ואני לא אשתנה".
על החיבור לאשדוד היא מספרת כי זהו ביתה השני: "כל הילדות הייתי באשדוד, בחוגים ובהופעות. אשדוד זה מקום כיף ובית חם. אני מאוד אוהבת את העיר".

התגובות ברחוב בשבילה זה כיף ומרגש ועוד יותר כאשר מדברים איתה על הסרטונים שמהם צמחה. ברנס מסבירה: "טבעי לי לשתף, זה הפסיכולוג שלי והתרופה שלי. ברגע שאני מדליקה את המצלמה, אני משתחררת". את הסרטונים ברשת היא לעיתים מעלה גם עם אינס אחותה ולדבריה היא החברה הכי טובה שלה, והיא זו שלימדה אותה לערוך. על העולם המושלם והנצנצים שמציגים היא מספרת: "אני מאוד טבעית, לא איכפת לי. אני מעלה תמונות גם לא מושלמות ולא מתביישת בזה. אני לא מושלמת ואני לא מפחדת מזה. הלא מושלם זה המושלם החדש, היום אנשים אוהבים משהו יותר נגיש". אם שאלתם על התגובות הרעות, אז לדבריה זה לא מזיז לה… על הקשר בינה ובין משפחתה היא מספרת כי אין כמו התמיכה שלהם בה, ומתארת כי מגיל צעיר אמא עזרה לה ודחפה אותה לאודישנים לבקשתה מגיל 6 בערך. היא מתארת: "אבא שלי מעריץ מספר 1 שלי, אחותי אומרת לי – את לא יודעת מה את בשבילי. לאמא שלי מגיעה התודה הכי גדולה על שיילדה אותי, הכל מתחיל ממשפחה".

אם שאלתם איך כל זה מסתדר עם הלימודים, אז אין מה לדאוג כי היא מספרת שאת תקופת הבגרויות של כיתה יא' היא עברה בהצלחה ונותר רק לסיים את כיתה יב'. על הצבא שמתקרב היא מציגה כי חשוב לה מאוד לעשות צבא, והיא מקווה להוציא אומן פעיל כדי שתוכל לתרום וששום דבר לא יפגע: "זו המדינה שלי וחשוב לי לתרום לה ולתת מעצמי, ותוך כדי להמשיך ולעסוק במה שאני אוהבת".

אז אחרי כל החבילה שנקראת אנג'ל ברנס שכוללת מולטי טאלנט כמו שכבר הצגנו, לדבריה אין מה לעשות כי ככה זה בארץ. "צריך להיות גם יפה וגם דמות, וגם זמר ושחקן, הכל כדי להצליח". החלומות לעתיד לא נותרים במגירה, והיא לטענתה עובדת בשבילם כל יום: "אני חושבת שאלך ללמוד משחק ואנגלית ברמה גבוהה, כי אני רוצה להיות מקצועית ולהצליח גם בחו"ל. החלום הגדול זה קודם כל לכבוש פה והלוואי ואצליח לעשות גם פסטיגל בשנה הבאה. אבל החלום הכי גדול הוא שיכירו אותי בכל העולם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך