להשיט יאכטות זה החלום שלכם? באשדוד תוכלו להגשים אותו

אם אתם אוהבים את הים ואת השקט שלו, את החופש ואת המרחבים הבלתי נגמרים שלו ותמיד חלמתם לשוט בסופי השבוע עם החברים או המשפחה, לסיבוב קצר, חופשה קצרה במדינה חדשה שעוד לא הייתם או אפילו חלמתם על עבודה בתחום, אתם חייבים לעשות קורס סקיפרים.

מהו קורס סקיפרים?

קורס סקיפרים הוא הקורס שיפתח לכם את הדלת לעולם השייט הימי. רישיונות אלה הם בינלאומיים וכל סוג רישיון קובע את גודל כלי השייט אותו תוכלו להשיט, לאיזה מרחק ולאיזה צורך. רישיון משיט 30 לדוגמה ייתן לכם להשיט כלי שייט עד לאורך של 24 מטרים ולמרחק של עד 12 מייל מהחוף (כ20 קילומטר).

את הקורס תעברו רק בבית ספר לשייט מקצועי, אמין ומורשה על ידי משרד התחבורה.

תנאי קבלה לקורס סקיפרים

ראשית, כדי להתחיל ללמוד לקורס סקיפרים תצטרכו לעבור בדיקות בריאותיות כלליות ובדיקות שמיעה וראייה. לאחר שעברתם אותן תצטרכו לעבור ארבעה מבחנים עיוניים וסט מעשי. בנוסף, תצטרכו לעבור גם קורס עזרה ראשונה ולהחזיק בתעודת מגיש עזרה ראשונה בתוקף. החומר בקורס הוא לא פשוט ולכן חשוב לבחור בית ספר לשייט עם מורים טובים ויחס אישי שיוכלו לעזור לכם לעבור בהצלחה.

קורס סקיפרים- לעשירים בלבד?

בעבר קורס סקיפרים היה לעשירים בלבד אך לא עוד. בזכות מספר בתי הספר שגדל במשך השנים וגרם לתחרות, מחירי הקורסים ירדו. בנוסף, היום כבר לא חייבים לקנות יאכטה בשביל להשיט אותה- ניתן להשכיר ואפילו להיות חבר מועדון של בית ספר לשייט אשר עושה פעילויות שייט כל כמה שבועות לחבריו.

איך תבחרו את בית הספר לשייט שלכם?

בדקו מה אתם בדיוק הולכים ללמוד, מי מלמד (כמה שנות ניסיון בתחום), כמה תלמידים הולכים להיות בכיתה, מה שיטת הלימוד (האם ניתן ללמוד גם לבד, האם ניתן ללמוד דרך אתר), מה היקף השעות ( חשוב לבדוק שימי הלימודים מתאימים לכם ללו"ז) וכמובן השוו מחירים. בנוסף, בקשו שייט ניסיון- רוב בתי הספר יציעו לכם גם בלי שתבקשו.

רוצים לעשות קורס סקיפרים באשדוד? אדווה סייל, בית הספר לשייט הוא בית ספר וותיק ומקצועי שישמח לעזור לכם לקבל את הרישיון שאתם כל כך רוצים וחולמים עליו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך