שנה טובה זה לא משהו שאומרים, זה משהו שעושים…

טור אישי / דגנית סימן-טוב טל, מנחה ומטפלת בגישת NLP בוגרת "מכללתNLP לשם שינוי", בהסמכה של ד"ר ריצ'רד בנדלר יוצר שיטת ה-NLP.
שנה טובה זה לא משהו שאומרים, זה משהו שעושים...

ראש השנה בפתח ובתוך כל ההתכווננות שלנו לחג שכבר סגרנו היכן נשב ונסעד בערב החגיגי, עשינו קניות ובחרנו את הבגד שנלבש, התחלנו לחשוב על הברכות לאהובנו ולקרובנו ולפני שנקבל בעצמנו מבול של ברכות אישיות ובקבוצות הוואטסאפ השונות, בואו נחשוב ראשית מה אנו מאחלים לעצמנו לשנה הקרובה שכבר בפתחנו? מהם הדברים עליהם אנו מודים ומוקירים כי הם בחיינו ואותם אנו רוצים לחזק ומהם הדברים שאינם מביאים טוב לחיינו ואותם אנו רוצים מעצמנו לסלק?

לקראת ניסוח הברכה האישית עבורנו נשאל את עצמנו מה אנו יכולים לעשות בכדי ליצור את השינוי המשמעותי ביותר בחיינו? החיים הם שורה של הפתעות, זה נכון ובתוך המציאות הזורמת העכשווית שלנו המלאה בהפתעות, נוכל לנתב את מחשבותינו לכיוון המטרות שלנו באופן הנכון לנו ביותר. הדרך לתקשר עם הלא מודע שלנו היא בתמונות, סמלים ודימויים. אז איך נתכנת את תת המודע כדי שיפסיק לעמוד בדרכנו ויתחיל לסייע לנו להגשים את מה שאנו מבקשים? קחו לכם מספר דקות של שקט, צרו לכם אוירה נינוחה ורגועה, קחו נשימה עמוקה והתחילו לכתוב לעצמכם ברכה מפורטת של כל מה שתייחלו לעצמכם לשנה הקרובה.

ראשית, בואו ננסח לעצמנו את הברכה לשנה החדשה באופן של מטרות שהן הצהרות אישיות. כמו: השנה אני אהיה רגועה ושלווה, השנה אוביל את העסק שלי להצלחה, השנה אמצא בן זוג או השנה אחזק את הזוגיות שלי. הצהרות אישיות הן כלי עוצמתי ביותר, מכיוון שהן משפיעות על המודע והלא מודע באופן ישיר. עלינו לומר את ההצהרות שכתבנו בקול ולחזור עליהם בכל עת. הדברים שאנו אומרים לעצמנו שוב ושוב הם אלו שישכנעו את מוחנו לנוע לעבר מימוש הרצונות שלנו. בדרך זו אנו גורמים לעצמנו לחוות את הרצונות שלנו, לראות אותם ואף לחוש אותם. שנית, עלינו לקרוא את הברכה שלנו עם ההצהרות שלנו עם תחושת שכנוע פנימי והתלהבות רבה, כך נוכל לתכנת מחדש את המחשבות שלנו ולהביא לשינוי של דרך החשיבה שלנו. בדרך זו נוכל לממש את חלומותינו ולו את החלומות הגדולים ביותר. עוד בכתיבת הברכה שלנו לשנה החדשה עלינו להחדיר אמונה לתוכנו. כדי שתהליכים ינועו לטובתנו אנו צריכים להאמין בכך באמונה שלמה. כשנכנס ספק הוא חותך את חוט הבקשה הזאת והורס את הגשמת המשאלות.

כתבו את הברכה האישית שלכם רק בחיוב, עם כוונה שלמה להגשמה. כתבו לעצמכם את כל ההצלחות שלכם בשנה האחרונה ונועו קדימה לעבר ההצלחות הבאות העתידות להתרחש בחייכם, תפרצו מרחבים וגבולות, תשחררו אמונות מגבילות, תתבוננו מעבר לאופק לנקודות מבט חדשות.

שלכם!
דגנית סימן טוב טל
052-7456069

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך