מכה לנהגים – המשטרה הודיעה "מצלמות המהירות אמינות"

בשורה לא משמחת כלל למאות הנהגים שציפו לביטול הקנס שניתן להם, כיוון שעל פי העדכון שהעביר הטכניון למשטרת ישראל עולה כי אמינות מצלמות א-3 גבוהה מאוד

משטרת ישראל מבהירה כי לאור פרסומים על בעיות אמינות במצלמות שהותקנו בימים אלו מהנדסי הטכניון מסכמים את מכלול הבדיקות שנעשו למערכת המצלמות א-3. על פי העדכון שהעביר הטכניון למשטרת ישראל עולה כי אמינות מצלמות א-3 גבוהה מאוד.

במשטרה הבהירו כי לעניין תשלום הדו"חות, ללא קשר לפרסום דו"ח הבדיקות, ועל מנת להקל על הציבור, ניתנת ארכה נוספת לתשלום הקנס המקורי, וזאת עד ליום 15.10.18. בנוסף, דוחות שממתינים לקביעת מועד לדיון בבתי המשפט מיום 10.6.18 ועד למועד הודעה זו, יקבלו מועד דיון חדש.

כמו כן, בכפוף להודעת המשטרה הסופית לעניין המשך הפעלת המצלמות, תמסר הודעה בנוגע לטיפול בחריגות המהירות שתועדו ע"י מצלמות א-3 בתקופת הביניים.

במשטרה הדגישו כי הבדיקה הספציפית בגינה ביקשנו בתיאום על הפרקליטות להשהות את התשלומים על דו"חות המהירות, נותחה לעומק על ידי הטכניון ונמצא כי איננה מעידה על בעיית אמינות כלשהי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך