חלי איטח H&S במשרד החדש במרינה. אמינות לפני הכל!

איטח עבדה עד לפני 3 חודשים בכל החברות המובילות בענף ושיווקה להן את הדירות מיד ראשונה. היא עבדה עם "אפריקה ישראל", "אשדר" ולאחרונה עם "יחד הבונים". עתה היא החליטה להפוך לעצמאית ופתחה את H&S שיווק נכסים ונדל"ן
חלי איטח H&S במשרד החדש במרינה. אמינות לפני הכל!

זה לא עוד סיפור נדל"ני נוסף. לא עוד רצון למכור דירה בכל מחיר עבור העמלה. זה סיפור של עלייה, סיפור שבו משווקת נדל"ן עשתה הכל להגשים חלום לזוג יהודים מצרפת, בשנות החמישים לחייהם, ולעלות ארצה. סיפור עם הרבה פטריוטיות ישראלית ואשדודית.

הכל החל כשחלי איטח (42), משווקת הנדל"ן לה קשרים ענפים בארץ ובצרפת בתחום, סייעה לזוג יהודים צרפתיים למצוא דירה בישראל, עת עבדה בחברות הגדולות ביותר בשוק הנדל"ן. לפני מספר חודשים קיבלה שיחת טלפון לא מזוהה מצרפת. על הקו היה יהודי כבן 50 שהציג עצמו, אמר ששמע עליה מחברים בצרפת ושמע על אמינותה.

הייתה לו משאלה אחת – דירה על הים ואם ניתן על המרינה, אבל הוא מתלבט אם ניתן לעשות זאת בזמן הקצר והיעיל ביותר וכי הוא חושש ממעבר מסובך לאשדוד. איטח הבטיחה שהיא תדאג לכל והוא רק יאשר. כששלחה לו תמונות ומפרט הבית שמצאה לו על המרינה באשדוד, הודיע לה היהודי מצרפת: "תסגרי, אנחנו באים…". היום הוא ורעייתו הפכו לישראלים וכמובן אשדודים. פביאנה סוויסה, שעובדת עם איטח במשרדה, אחראית תחום תושבי חוץ ומתמחה בעיקר בטיפול מול דוברי צרפתית. פביאנה היא דוברת השפה כשפת אם, מוכרת מאוד בקהילה היהודית-צרפתית בארץ ובצרפת, וגם לה היה חלק לא קטן בעסקה המדוברת.

זו חלי איטח, שנמצאת מעל 20 שנה במקצוע שיווק הדירות. או כמו שהיא אומרת: "האמינות היא מעל לכל. מי שלא אמין לא ישרוד בעסק הזה. העיקר זה לא למכור דירה. זה חשוב אבל לא העניין המרכזי, אלא לתפור את ה"חליפה" המתאימה לכל לקוח. זה העיקר. אפסיד עסקה ולא אפסיד את אמון הלקוח". אצל חלי איטח עניין היושר הוא בד.אנ.איי. שלה. היא יודעת שלקוחות בתחום הנדל"ן יודעים להעריך אמינות ויושר כשלה, ולכן היא שמה דגש על זה. אם תשאלו לקוחות של חלי איטח, אחת המילים הראשונות אחרי מקצועיות תהיה יושר ואמינות.

איטח עבדה עד לפני 3 חודשים בכל החברות המובילות בענף ושיווקה להן את הדירות מיד ראשונה. היא עבדה עם "אפריקה ישראל", "אשדר" ולאחרונה עם "יחד הבונים". עתה היא החליטה להפוך לעצמאית ופתחה את H&S שיווק נכסים ונדל"ן. מעטים לא מכירים את איטח שנחשבת מהבולטות בתחום. כיום היא משווקת גם דירות יד ראשונה מקבלנים, גם יד שנייה וגם השכרת דירות.

איטח: "אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו מאלף עד תו. הם מקבלים את כל המעטפת מאיתנו. מטופס הרשמה (זיכרון דברים) ועד המפתח ובדרך ייעוץ משכנתא, ייעוץ משפטי ועמידה מול הבנקים. כל מה שהם צריכים לשקט שלהם, באחד מרגעי ההחלטה החשובים ביותר עבורם".

H&S שיווק נכסים ונדל"ן
אקסודוס 30 אשדוד (במרינה)
שעות פתיחה: א-ה 09.00 – 20.00
יום ו' 09.00 – 13.00
טלפון: 0543004450

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך